Skocz do zawartości

team skrypt


Rekomendowane odpowiedzi

naprawde dzis nie kontaktuje i pisze jakies niewiadomo co :twisted:

GML
obiekt2=wredny_obiekt;//zmienna obiekt2 przyjmuje za wartosc ID obiektu "werdny_obiekt_kt..."

obiekt1=wredny_obiekt;//zmienna obiekt1 przyjmuje za wartosc ID obiektu "werdny_obiekt_kt..."

//zamiast wredny_obiekt mozesz dac np. instance_nearest(x,y,obj)

// albo obiekt po kliknieciu zmienia zmienna obiekt2 na swoj ID

// albo nastepuje to w trakcie kolizji cokolwiek...

//to teraz masz problem aby okreslic zdarzenie w trakcie ktorego tym zmiennym zostanie przypisane ID odpowiednich obiektow, np sprawdzenie

//odleglosci albo collision_line albo cokolwiek co tam wymyslisz albo juz masz tylko sie nie przyznales, takie pisanie na slepo dziala mi na nerwy

 

if (obiekt2.team != obiekt1.team)

{

cel_x= obiekt2.x;

cel_y= obiekt2.y;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że to do strategii lub strategiopodobnego czegoś. Najlepiej zrobić im parenty team1, team2 i dajmy np.:

GML
object_set_parent(instance_create(x,y,obj_wojownik),choose(team1,team2));

//tworzy woja i przydziela mu losowo odpowiedni team

A celowanie:

GML
var cel;

if object_get_parent(id)=team1

{

cel=instance_nearest(team2);

}

else

{

cel=instance_nearest(team1);

};

if instance_exists(cel)

{

cel_x=cel.x;

cel_y=cel.y;

};

//bierze najblizszego wroga na cel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...