Luki102 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Mam problem robię grę w której każdy room to jeden level.W grze są trzy życia,po ich straceniu resetuje się room.W każdym levelu można zdobyć punkty.Co zrobić aby po straceniu żyć odejmowao się punkty zdobyte w roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 GML score=0; // ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki102 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 może nie jestem dobry, ale wiem że to nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 a jak odejmujesz hp?? (klockiem czy kodem??) bo jak kodem to masz GML if (hp=0) then { score -= 10; //ustawisz se;p lives -= 1; /* reszta akcji */ /* reszta akcji */ } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 W start roomie: GML global.temp_score=score; No more lives: GML score=global.temp_score; room_restart(): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się