SirSyriusz Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hej, Mam pytanie: jak zrobić aby gdy obj_raider tworzy obj_pocisk nadać mu zmienną kursx ,kursy i spd?? Chodzi o to aby gdy nacisnę przycisk A i wskaże miejsce obj_pocisk zmierzał w tym kierunku?? Nadanie tej właściwości gdy mamy jeden kierunek można zrobić na globalnych ale ja chcę aby obj_raider strzelał w swój cel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Byyyyło... Poszukaj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 nie lepiej zrobić celownik na xy myszy i w jego stronę pociski napierać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirSyriusz Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Niee, ja robię strategie, więc potrzebuje tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 a co klocek "tworzenie obiektu z kierunkiem i predkoscia" ukradli? ew. w momencie gdy obj_raider tworzy pocisk wpisujesz GML a=instance_create(x,y,pocisk_obj); a.direction=direction //strzela na wprost (swoj wprost znaczy), lub tez: a.direction=point_direction(x,y,cel.x,cel.y) // ustala kierunek pocisku na obiekt "cel" a.speed=4; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirSyriusz Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Wielkie dzięki, o to mi właśnie chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się