Skocz do zawartości

obiekt1 zmienia zmienna obiektu2


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mam pytanie: jak zrobić aby gdy obj_raider tworzy obj_pocisk nadać mu zmienną kursx ,kursy i spd??

Chodzi o to aby gdy nacisnę przycisk A i wskaże miejsce obj_pocisk zmierzał w tym kierunku?? Nadanie tej właściwości gdy mamy jeden kierunek można zrobić na globalnych ale ja chcę aby obj_raider strzelał w swój cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co klocek "tworzenie obiektu z kierunkiem i predkoscia" ukradli?

 

ew. w momencie gdy obj_raider tworzy pocisk wpisujesz

 

GML
a=instance_create(x,y,pocisk_obj);

a.direction=direction //strzela na wprost (swoj wprost znaczy), lub tez:

a.direction=point_direction(x,y,cel.x,cel.y) // ustala kierunek pocisku na obiekt "cel"

a.speed=4;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...