Harv Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Jak zrobić, żeby obiektA odbił się o ściany 2 razy, ruszył sie do przodu, znów odbił sie 2 razy, i znów ruszył do przodu, i tak w kółko aż spotka obiektB. Wyobraźcie sobie to tak. Wokół planszy są klocki, typu solid, od którego odbija sie kazdy obiekt. Na dole znajduje się statek (obiektB). Na górze znajduje sie kilka statków (obiektA). Te statki muszą zniszczyć obiektB. StatkiA lecą w prawo odbijają się od sciany, lecą w lewo, odbijają sie od sciany i lecą kawałek w dół. I tak w kółko aż dolecą do statkuB. Chodzi mi tylko o odbijanie. Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Czyżbyś się bawił w grę a'la Space Invaders? :P Zrobiłbym to inaczej niż ty (na path'ach), ale tak też można. GML //CREATE obiektA spd = 2; movedown_time = 16; hspeed = spd; //KOLIZJA ze sciana if hspeed < 0 then { hspeed = 0; vspeed = spd; alarm[0] = movedown_time; } else hspeed = -hspeed; //KOLIZJA z obiektB show_message("Przegrales!"); game_restart(); //ALARM 0 vspeed = 0; hspeed = spd; Możesz zmienić w CREATE: spd - szybkość ruchu w pikselach movedown_time - czas ruchu w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Dzięki ogromne :3 Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi