Ryba24 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Mam pytanie, jak zrobić cos takiego ze mam 4stanowiska i gdy kliknę klawisz żołnierz ustawia się na pierwsze wolne , i je zajmuje a gdy z niego zejdzie to te pole jest znów wolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Użyj zmiennych które bedę ustalały czy stanowisko jest puste czy nie np: CREATE: miejsce1 = false miejsce2 = false miejsce3 = false miejsce4 = false STEP if (miejsce1 = false and TU_WPISZ_JAKIŚ_KLAWISZ) { miejsce1 = true //a tu daj kod na ustawianie sie żołnieza } itp. Mam nadzieje ze cos z tego kumasz , a ja przepraszam jeśli popełniłem jakiś błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 śmierdzi mi z ryja jak ze śmieciary,więc spierdalam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Dziękuje za odpowiedź ale już mam to zrobione. Teraz 2problem gdy kliknę na żołnierza to biegnie i wtedy miejsce znów jest wolne i mogę znowu postawić tam żołnierza. Nie wiem co mam źle. ale mam 4stanowiska zrobiłem kod i działają mi tylko 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 To daj kod ktory masz zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 męskie cycuszki,to lubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 patrzcie na kod: if (global.sta1 = false) { x=stanowisko1.x; y=stanowisko1.y; x = stanowisko1.x; y = stanowisko1.y; global.sta1 =true; } else if (global.sta2 = false) { x = stanowisko2.x; y = stanowisko2.y; x = stanowisko2.x; y = stanowisko2.y; global.sta2 =true; } To kawałek kodu na tworzenie postaci A ten na robienie wolnego miejsca. if distance_to_object(stanowisko1)>1 { global.sta1 = false; } if distance_to_object(stanowisko2)>1 { global.sta2 = false; } if distance_to_object(stanowisko3)>1 { global.sta3 = false; } if distance_to_object(stanowisko4)>1 { global.sta4 = false; } Przeróbcie lub powiedzcie co źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Sam powiedziałeś, że masz problem z trzecim i czwartym, więc po co nam kod na pierwsze i drugie? Daj wiecej kodu. A ten na robienie wolnego miejsca. kod Tu masz dobrze. Pokaz reszte pierwszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba24 Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Jest taki sam jak 1 i 2 tylko zmienione cyfry. całość. if (global.sta1 = false) { x=stanowisko1.x; y=stanowisko1.y; x = stanowisko1.x; y = stanowisko1.y; global.sta1 =true; } else if (global.sta2 = false) { x = stanowisko2.x; y = stanowisko2.y; x = stanowisko2.x; y = stanowisko2.y; global.sta2 =true; } else if (global.sta3 = false) { x=stanowisko3.x; y=stanowisko3.y; x = stanowisko3.x; y = stanowisko3.y; global.sta3 =true; } else if (global.sta4 = false) { x=stanowisko4.x; y=stanowisko4.y; x = stanowisko4.x; y = stanowisko4.y; global.sta4 =true; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się