met94 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Zrobiłem sobie postać hero która po naciśnięciu klawisza "W" zmnienia sobie sprite na ładowanie mp.I chodzi o to że po zmnianie sprite nie odtwarza się animacja odrazu się stopuje na pierwszym frame. Czy da się to naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 a spróbuj ustawić image_speed na większą niż zero, tuż po zmianie sprite'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Już tak mam ale nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Może jak trzymasz cały czas wciśnięty klawisz, cały czas wykonuje sie kod na sprite_index = ...; i nie może ruszyć animacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Tak właśnie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Tak właśnie jest No to to zmień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Tak właśnie jest OMG :lol2: :lol: Zamiast keyboard daj keyboard press Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Ale ja specjalnie dałem keyboard a nie keyboard_press Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 No to daj keyboard_check_pressed() i się zdziw :3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Mowi, ze specjalnie tak dal... <_< Moze trzeba trzymac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 To kod związany z akcją daj w keyboard_check, a tylko kod zmiany sprita w keyboard_check_pressed. Albo: GML //create __a = 0; //step if keyboard_check( vk_jakistam ) { // lalala } if keyboard_check_pressed( vk_jakistam ) { __a = 1; alarm[0] = tyleiletrwaanimacja; } if ( __a ) { sprite_index = sprite; __a = 0; } //alarm 0 __a = 1; alarm[0] = ...; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się