Skocz do zawartości

Server Sa-Mp


Crackkk-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, ja mam mały problem, a mianowicie wziąłem się za pisanie Dll dla gm'a. Dzięki tej dll'ce będzie można napisać server do Sa-Mp, ale wywala mi błąd przy komplikacji, macie tutaj log komplikacji:

--------------------------

Kompilator: Default compiler

Building Makefile: "I:\Dragon Attack\samp gamemaker\Makefile.win"

Wykonywanie make...

make.exe -f "I:\Dragon Attack\samp gamemaker\Makefile.win" all

g++.exe -D__DEBUG__ -c dllmain.cpp -o dllmain.o -I"F:/Dev-Cpp/lib/gcc/mingw32/3.4.2/include" -I"F:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/backward" -I"F:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/mingw32" -I"F:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2" -I"F:/Dev-Cpp/include" -DBUILDING_DLL=1 -fdollar-in-identifiers -pg -g3

 

cc1plus.exe: error: unrecognized command line option "-fdollar-in-identifiers"

 

make.exe: *** [dllmain.o] Error 1

 

Wykonanie zakończone

----------------------------

 

Używam Dev-C++.

Z góry dziękuję i proszę o pomoc, Crack.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No ale taka jest prawda, więc nie wiem z czego tu się smiać. Jeżeli tworzysz coś tylko pod windowsa, to lepiej używać visuala, bo raz że lepsze środowisko, dwa że mniej kłopotów. Poza tym zobacz na wielkość prostych dlli jaką wypluwa mingw/gcc a jaką visual c++, który korzysta z bibliotek windowsowych (te swoje runtime). Różnica będzie rzędu megabajta (czy pół, bo już nie pamiętam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...