Skocz do zawartości

Direction mniej więcej


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić aby :

im mocniej pociągniemy za obj1 tym większą rotację będzie miał obj2

Coś na wzór z bajki Beyblade xD. Dla tych co mnie nie kumają:

Ciągnę za obj1 ( tak jak z tymi suwakami np. do dźwięku gdzie nie można wyjść za skalę np. winamp do pod głaśniania ) wtedy obj2 zaczyna się kręcić im szybciej posuniemy tym paskiem z punktu x lub y do x1 lub y1

tym szybsza będzie rotacja. Da się to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:( szkoda a miałem taką nadzieję ....:( no cóż dam sobie rade może i bez tego

 

@Down ehmm.. Yoda :P dobrze że masz takie poczucie humoru xD da się wykombinować but how?

 

@Yoda && Dawidds cwaniaki xD? to sobie też machne nowvy avaterek xD ale nie taki sam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zmienna rotacji będzie różnicą pomiędzy początkiem a końcem paska. Proste nie?

 

Oh damn, doublepost :P Zagapiłem się, bo czytałem edit posta hudego... mógłby ktoś skleić? =D

 

@down: czemu mnie prześladujesz? ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda a miałem taką nadzieję ....
ROTFL!!!

 

Pisałem ci już. Sprawdzaj pozycje x i y myszki (x_mouse i y_mouse) i, wzgżną prędkość temu obiektowi. Czy tam np. zmiennej angle_speed i wtedy w każdym stepie imege_angle += angle_speed;

 

Edit: Mam nowy avatar :]

Edit2: Już nie :]

Edit3: Już tak xD

@up: Tak se xD kryniak podszył się pod Borka to ja się podszywam pod Yodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zrób tak jak w Beyblade na GBA, czyli jest sobie pasek i suwak przesuwający się na początek paska a później na koniec. Zadaniem gracza byłoby naciśnięcie danego klawisza w tym czasie, aby suwak znajdował się na końcu paska (najbardziej wyzwolona siła).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pomysł tylko dla mnie jest nie możliwy do zrealizowania bo jeszcze tyle nie umiem. Otóż jeżeli nacisnę strzałkę w prawo to image_angle by się powiększało, problem w tym że działa tylko wtedy gdy trzymam tą strzałke.

w stepie mam image_angle+=10; jeżeli było by bez + to by się nie kręcił

i teraz jak zrobić aby jak nacisnę strzałke w bok to do image_angle w stepie doda się powiecmy 5 i tak na okrągło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if ( keyboard_check ( vk_right ) )

image_angle+=5; <----- to daje image_angle tylko wtedy gdy jest przyciśnięta strzałka a ja chcę żeby im więcej razy nacisnę tym większy image_angle

No to było mówić od razu. Wstaw keyboard_check_pressed jak mówi Nobody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...