hudy0070 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Jak zrobić aby : im mocniej pociągniemy za obj1 tym większą rotację będzie miał obj2 Coś na wzór z bajki Beyblade xD. Dla tych co mnie nie kumają: Ciągnę za obj1 ( tak jak z tymi suwakami np. do dźwięku gdzie nie można wyjść za skalę np. winamp do pod głaśniania ) wtedy obj2 zaczyna się kręcić im szybciej posuniemy tym paskiem z punktu x lub y do x1 lub y1 tym szybsza będzie rotacja. Da się to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 x_mouse i y_mouse. To tyle w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Da się to zrobić? Nie, nie da się. To jest niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 :( szkoda a miałem taką nadzieję ....:( no cóż dam sobie rade może i bez tego @Down ehmm.. Yoda :P dobrze że masz takie poczucie humoru xD da się wykombinować but how? @Yoda && Dawidds cwaniaki xD? to sobie też machne nowvy avaterek xD ale nie taki sam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Nie zauważyłeś że się z ciebie nabijam? Po prostu denerwują mnie teksty typu "da się to zrobić???". Wszystko się da jak się potrafi kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Niech zmienna rotacji będzie różnicą pomiędzy początkiem a końcem paska. Proste nie? Oh damn, doublepost :P Zagapiłem się, bo czytałem edit posta hudego... mógłby ktoś skleić? =D @down: czemu mnie prześladujesz? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 szkoda a miałem taką nadzieję ....ROTFL!!! Pisałem ci już. Sprawdzaj pozycje x i y myszki (x_mouse i y_mouse) i, wzgżną prędkość temu obiektowi. Czy tam np. zmiennej angle_speed i wtedy w każdym stepie imege_angle += angle_speed; Edit: Mam nowy avatar :] Edit2: Już nie :] Edit3: Już tak xD @up: Tak se xD kryniak podszył się pod Borka to ja się podszywam pod Yodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 @up: Kryniak nie podszywa sie pod Borka. On ma skrypt na losowe wybieranie avatara sposrod kilku. Jest tam m.in Borek, Ranmus, PabloXXXX (zapomnialem numerka)... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Może zrób tak jak w Beyblade na GBA, czyli jest sobie pasek i suwak przesuwający się na początek paska a później na koniec. Zadaniem gracza byłoby naciśnięcie danego klawisza w tym czasie, aby suwak znajdował się na końcu paska (najbardziej wyzwolona siła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Tylko jak to zrobić ? jak zrobić że pasek rośnie do max x i wraca do min x i jeżeli max x się naciśnie to spiner ma image_angle powiedzmy max a a jak min to ma image_angle min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 create: doprzodu = true; if (x<maxx) && (doprzodu) x++; if (x==maxx) doprzodu=false; if (x>minx) && (!doprzodu) x--; Proste warunki <_< Tam sobie pozmieniaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Mam pomysł tylko dla mnie jest nie możliwy do zrealizowania bo jeszcze tyle nie umiem. Otóż jeżeli nacisnę strzałkę w prawo to image_angle by się powiększało, problem w tym że działa tylko wtedy gdy trzymam tą strzałke. w stepie mam image_angle+=10; jeżeli było by bez + to by się nie kręcił i teraz jak zrobić aby jak nacisnę strzałke w bok to do image_angle w stepie doda się powiecmy 5 i tak na okrągło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 if ( keyboard_check ( vk_right ) ) image_angle+=5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 if ( keyboard_check ( vk_right ) ) image_angle+=5; <----- to daje image_angle tylko wtedy gdy jest przyciśnięta strzałka a ja chcę żeby im więcej razy nacisnę tym większy image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 keyboard_check_pressed ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 if ( keyboard_check ( vk_right ) ) image_angle+=5; <----- to daje image_angle tylko wtedy gdy jest przyciśnięta strzałka a ja chcę żeby im więcej razy nacisnę tym większy image_angle No to było mówić od razu. Wstaw keyboard_check_pressed jak mówi Nobody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Dalej nie nie jest to o ci mi chodzi teraz jak nacisne ten przycisk to kręci się o te image+angle+=5 w momencie przyciśnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 A ty chcesz co? Ze im więcej razy naciśniesz tym szybciej się kręci? jesli tak to: GML //create rate = 0; //step if keyboard_check_pressed(vk_up) rate+=5; image_angle+=rate; @down: wiem =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Dzięki Yoda xD jesteś WIELKI!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się