Yoda Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Co tu dużo gadać - dialogi jak w Baldur's Gate czyli: - po kliknięciu na rozmówcę ekran powoli się na nim centruje - mamy do wyboru odpowiedzi, w zależności co odpowiemy NPC odpowiada co innego - a wszystko to przy pomocy zwykłych tablic 2-wymiarowych >DIALOGI< :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 ładne :] 4/5 podczas rozmowy można się przemieszczać ale teksty ''Mendo ruska'' xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Zdecydowanie należy poprawić to z tym sterowaniem. Tak wogule, to też wybieranie odpowiedzi poprzez klawisze numeryczne nie jest wygodne. Za to cala reszta jest naprawdę ładnie zrobiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 to też wybieranie odpowiedzi poprzez klawisze numeryczne nie jest wygodne. Miałem nawet zrobic obsługę myszką ale stwierdziłem że namieszam w przykładzie :rolleyes: no ale jak chcecie to ok... poprawie też to poruszanie. http://www.gmclan.org/up2576_11_dialogs_new_.html - nowe! Po kliknięciu na NPC gracz podchodzi do niego ( nie możemy kazać mu iść gdzie indziej ), kiedy podejdzie pojawia się dialog, który oprócz klawiatury, możemy obsługiwać myszką :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Miałem nawet zrobic obsługę myszką ale stwierdziłem że namieszam w przykładzie :rolleyes: no ale jak chcecie to ok... poprawie też to poruszanie. http://www.gmclan.org/up2576_11_dialogs_new_.html - nowe! Po kliknięciu na NPC gracz podchodzi do niego ( nie możemy kazać mu iść gdzie indziej ), kiedy podejdzie pojawia się dialog, który oprócz klawiatury, możemy obsługiwać myszką :) Eee. Co by się nie kliknęło, to wybiera 1 odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ok poprawiłem, dodałem również podświetlanie napisu, na który najechaliśmy mychą :) Link ten sam http://www.gmclan.org/up2576_11_dialogs_new_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Sorry, ale to jest słabe. Nie ważne jakie odpowiedzi się by się wybrało to i tak następny zestaw pytań zawsze jest ten sam. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Dobra Tymon, jutro ci zrobię taki który będzie zmieniał odpowiedzi - przyda się do twojego przykładu gry :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Co to ma być? wyskakuje mi error: OS: Windows XP Professional, SP2 CPU: AuthenticAMD, AMD AMD Duron Processor, MMX @ 1200 MHz Application data: VmVyc2lvbjogUm1Cdlp5Tk9aVzlnZHdzTU5pazdPU2xyZjJObmJ5dzh PeU0vTnk5ZGRYeDBjR0YzUFE9PQ0KSW1hZ2VCYXNlOiAwMDQwMDAwMA 0KQ29kZSA9IFsyMDddDQotIDI1N0YxDQotIDVCMEE0OA0KLSA3QTRCR TRDNA0KLSBbXQ0KQzpcUHJvZ3JhbSBGaWxlc1xHYW1lX01ha2VyNlxH YW1lX01ha2VyLmV4ZQ0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxudGRsbC5 kbGwNCkM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJca2VybmVsMzIuZGxsDQpDOl xXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXHVzZXIzMi5kbGwNCkM6XFdJTkRPV1Ncc 3lzdGVtMzJcR0RJMzIuZGxsDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXGFk dmFwaTMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxSUENSVDQuZGx sDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXG9sZWF1dDMyLmRsbA0KQzpcV0 lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxtc3ZjcnQuZGxsDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c 3RlbTMyXG9sZTMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlx2ZXJz aW9uLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xXaW5TeFNceDg2X01pY3Jvc29mdC5 XaW5kb3dzLkNvbW1vbi1Db250cm9sc182NTk1YjY0MTQ0Y2NmMWRmXz YuMC4yNjAwLjIxODBfeC13d19hODRmMWZmOVxjb21jdGwzMi5kbGwNC kM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJcU0hMV0FQSS5kbGwNCkM6XFdJTkRP V1Ncc3lzdGVtMzJcd2luc3Bvb2wuZHJ2DQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3R lbTMyXHNoZWxsMzIuZGxsDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXGNvbW RsZzMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlx3aW5tbS5kbGwNC kM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJcaGhjdHJsLm9jeA0KQzpcV0lORE9X U1xzeXN0ZW0zMlxtdWlcMDAxNVxoaGN0cmx1aS5kbGwNCkM6XFdJTkR PV1Ncc3lzdGVtMzJcd3NvY2szMi5kbGwNCkM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdG VtMzJcV1MyXzMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxXUzJIR UxQLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxNU0NURi5kbGwNCkM6 XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJcVXhUaGVtZS5kbGw= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Skąd mam wiedzieć co ci się dzieje z systemem? To nie moja wina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ja wole dialogi na jednej zmiennej :P mniej mieszania, moze zrobie kiedyś przykład :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 ja wole dialogi na jednej zmiennej tongue2.gif mniej mieszania, moze zrobie kiedyś przykład smile.gif Nie rozumiem jak można je zrobić na jednej zmiennej :P Jak dla mnie tak lepiej - trudniej się pogubić, a dialogi definiujemy sobie od razu na create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 w souljah zrobiłem taki systemik, wszystko paca elegacko, a samo programowanie dialogów jest łatwiejsze niż wypicie piwa. Nie mówie że Twój system jest kiepski, po prostu jest inny, a ja wole swoje domowej roboty sposoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 aa już mam , miałem włączoną gre która mi wszystkie ramy wżerała Przykład super 4.9/5 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Fajny przyklad , wiem ze to jest banalne ale okienko powinno wyskakiwac nie podczas klikniecia ale podczas klikniecia i jakies odleglosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Fajny przyklad , wiem ze to jest banalne ale okienko powinno wyskakiwac nie podczas klikniecia ale podczas klikniecia i jakies odleglosci No właśnie o to chodzi że nie. :P Wtedy system "przyjeżdżania" do NPC nie miałby sensu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 No właśnie o to chodzi że nie. :P Wtedy system "przyjeżdżania" do NPC nie miałby sensu ;) a moze i racja .. xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Nie jest to za ciekawe, mogłeś się bardziej przyłożyć... :confused: 3/5 :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Nie jest to za ciekawe, mogłeś się bardziej przyłożyć... confused.gif Czy to ma być ciekawe i cię zainteresować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się