Skocz do zawartości

Dialogi jak w Baldur's Gate


Rekomendowane odpowiedzi

to też wybieranie odpowiedzi poprzez klawisze numeryczne nie jest wygodne.

Miałem nawet zrobic obsługę myszką ale stwierdziłem że namieszam w przykładzie :rolleyes: no ale jak chcecie to ok... poprawie też to poruszanie.

 

http://www.gmclan.org/up2576_11_dialogs_new_.html - nowe!

 

Po kliknięciu na NPC gracz podchodzi do niego ( nie możemy kazać mu iść gdzie indziej ), kiedy podejdzie pojawia się dialog, który oprócz klawiatury, możemy obsługiwać myszką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nawet zrobic obsługę myszką ale stwierdziłem że namieszam w przykładzie :rolleyes: no ale jak chcecie to ok... poprawie też to poruszanie.

 

http://www.gmclan.org/up2576_11_dialogs_new_.html - nowe!

 

Po kliknięciu na NPC gracz podchodzi do niego ( nie możemy kazać mu iść gdzie indziej ), kiedy podejdzie pojawia się dialog, który oprócz klawiatury, możemy obsługiwać myszką :)

Eee. Co by się nie kliknęło, to wybiera 1 odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to ma być? wyskakuje mi error:

 

OS: Windows XP Professional, SP2

CPU: AuthenticAMD, AMD AMD Duron Processor, MMX @ 1200 MHz

 

Application data:

VmVyc2lvbjogUm1Cdlp5Tk9aVzlnZHdzTU5pazdPU2xyZjJObmJ5dzh

PeU0vTnk5ZGRYeDBjR0YzUFE9PQ0KSW1hZ2VCYXNlOiAwMDQwMDAwMA

0KQ29kZSA9IFsyMDddDQotIDI1N0YxDQotIDVCMEE0OA0KLSA3QTRCR

TRDNA0KLSBbXQ0KQzpcUHJvZ3JhbSBGaWxlc1xHYW1lX01ha2VyNlxH

YW1lX01ha2VyLmV4ZQ0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxudGRsbC5

kbGwNCkM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJca2VybmVsMzIuZGxsDQpDOl

xXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXHVzZXIzMi5kbGwNCkM6XFdJTkRPV1Ncc

3lzdGVtMzJcR0RJMzIuZGxsDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXGFk

dmFwaTMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxSUENSVDQuZGx

sDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXG9sZWF1dDMyLmRsbA0KQzpcV0

lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxtc3ZjcnQuZGxsDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c

3RlbTMyXG9sZTMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlx2ZXJz

aW9uLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xXaW5TeFNceDg2X01pY3Jvc29mdC5

XaW5kb3dzLkNvbW1vbi1Db250cm9sc182NTk1YjY0MTQ0Y2NmMWRmXz

YuMC4yNjAwLjIxODBfeC13d19hODRmMWZmOVxjb21jdGwzMi5kbGwNC

kM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJcU0hMV0FQSS5kbGwNCkM6XFdJTkRP

V1Ncc3lzdGVtMzJcd2luc3Bvb2wuZHJ2DQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3R

lbTMyXHNoZWxsMzIuZGxsDQpDOlxXSU5ET1dTXHN5c3RlbTMyXGNvbW

RsZzMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlx3aW5tbS5kbGwNC

kM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJcaGhjdHJsLm9jeA0KQzpcV0lORE9X

U1xzeXN0ZW0zMlxtdWlcMDAxNVxoaGN0cmx1aS5kbGwNCkM6XFdJTkR

PV1Ncc3lzdGVtMzJcd3NvY2szMi5kbGwNCkM6XFdJTkRPV1Ncc3lzdG

VtMzJcV1MyXzMyLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxXUzJIR

UxQLmRsbA0KQzpcV0lORE9XU1xzeXN0ZW0zMlxNU0NURi5kbGwNCkM6

XFdJTkRPV1Ncc3lzdGVtMzJcVXhUaGVtZS5kbGw=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wole dialogi na jednej zmiennej tongue2.gif mniej mieszania, moze zrobie kiedyś przykład smile.gif

Nie rozumiem jak można je zrobić na jednej zmiennej :P Jak dla mnie tak lepiej - trudniej się pogubić, a dialogi definiujemy sobie od razu na create.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w souljah zrobiłem taki systemik, wszystko paca elegacko, a samo programowanie dialogów jest łatwiejsze niż wypicie piwa. Nie mówie że Twój system jest kiepski, po prostu jest inny, a ja wole swoje domowej roboty sposoby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny przyklad , wiem ze to jest banalne ale okienko powinno wyskakiwac nie podczas klikniecia ale podczas klikniecia i jakies odleglosci

No właśnie o to chodzi że nie. :P Wtedy system "przyjeżdżania" do NPC nie miałby sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...