M1513Q Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Mam zolnieza zrobionego jako gifa ma 69 klatek no a jak wlanczam gre to on caly czas sie obraca w prawo, dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 image_speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Mam zolnieza zrobionego jako gifa ma 69 klatek no a jak wlanczam gre to on caly czas sie obraca w prawo, dlaczego? Dlatego, że jako sprite masz animację obrotu żołnierza w prawo o 360*. Nie potrafię Ci pomóc jak zrobić żeby po naciśnięciu klawisza prawo obracał się tylko tyle ile Ty chcesz. Kiedyś widziałem taki przykład z małym (żółtym?) samochodem i postaram się go poszukać. image_speed To raczej nic nie do bo wtedy tylko może przyśpieszyć lub spowolnić szybkość animacji :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no to image_speed i image_index :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 ok to powiesz mi jak to zrobic? najlepiej podaj kod ;p bo ja tego raczej nie lapie xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 ok to powiesz mi jak to zrobic? najlepiej podaj kod ;p bo ja tego raczej nie lapie xP create: GML image_speed=0; draw: GML image_index=direction/360*69; draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); Teraz już twoj obrót jest zależny od kierunku(zmienna direction). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 a jak zrobic zeby ten zolniez obracal sie w strone kursora myszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 yulko ze jak krece myszka w prawo to on obraca sie w lewo i na odwrot :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 26 Lutego 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Bo najwyraźniej w twojej aimacji żołnierza obracasz w niewłaściwą stronę. Popraw obracanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się