pawcio3018 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam :bye1: Otóż chciałem pokombinowac z tym przykladem lady w 3D która ma 15 kamer postanowiłem zmienic te kolo na kwadrat udalo sie ale tylko tyl auta jak zachacza to sie zatrzymuje a jak wjade przodem w ten kwadrat to normalnie przejade przez niego. Pomożcie. A i kod to poprostu dałem w kolizji z kwadratem speed= 0 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 ale chcesz żeby ta łada miała kolizje np z prostokątem niby blokiem ? może coś pod wieczór wykrzesam jak będę miał siły... edit: nie wiem czemu bierzesz się za 3d skoro nic z tego nie rozumiesz :blink: kamery gotowe,pojazd gotowy,teraz czekać jeszcze na gotowe bloki, dodać postacie i będzie gta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 No żeby się zatrzymywała po kolizji z tym blokiem dajmy na to że wyskośc bloku to 300, dlugosc 100. Ja tak mam i akurat pasuje tylko sie nie zatrzymuje tam gdzie trzeba ;/ EDIT: Wiem co trzeba zrobic, ale samochod zatrzymuje sie tylko wtedy kiedy dotknie sciany tylem ;/. Musi byc wspolrzedna z i ja mam ale nie wiem co zrobic aby auto sie zatrzymalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 No żeby się zatrzymywała po kolizji z tym blokiem dajmy na to że wyskośc bloku to 300, dlugosc 100. Ja tak mam i akurat pasuje tylko sie nie zatrzymuje tam gdzie trzeba ;/ Ustawić odpowiednie maski blokowi, ustawić mu solid i do zatrzymania przez zerwoaniem speeda użyj move_contact_solid(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ale jak maski jak możesz to pokaż kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 żadne move_contact_solid()! przy kolizji z blokiem wyzeruj predkosc, jesli to nie pomoze to pozostaja tylko odbicia (te ktore zreszta juz tam sa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 I mam wyzerowaną prędkośc aleto tylko dziala na tyl auta na przod nie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 a propos maski: albo ustaw maske obiektu na sprita bloku, albo kod w create obiektu bloku: mask_index=sprite_bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 mask_index=spr_blok może byc i wtedy w kolizji z autem wystarczy dac speed= 0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ok pokombinowałem i się udało. Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi