Shinji Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Mam pewien problem z napisaniem skryptu odpowiadającego za pole widzenia przeciwników. Staram sie stworzyć algorytm o zasadzie działania: Gdy widzi bohatera (collision_line i direction> lub <point_direction), a gdy nie widzi idzie do miejsca w którym ostatnio byl widziany gracz... Niby robie i moim zdaniem powinno wszystko działać, ale jednak nie dokońca, gdy przeciwnik straci mnie ze wzroku nie wiem co z soba zrobić, staje, albo podchodzi pod sciane i patrzy sie w nia... Z góry dziekuje za przykłady.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 daj mu akcje że jak przeciwnik jest na jakiś dystans,traci Cię z oczu to wtedy ma direction taki i speed taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinji Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Może to ze mna coś ie tak, ale moim zdaniem to ma sie nijak do mojego problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się