Aquares Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam i mam pytania. Jak graliście w Spyro to będziecie wiedzieć o co chodzi. Więc... 1. Jak zrobić tak, że po wciśnięciu klawisza X obj_spyro szarżował ( no wiecie, tak szybko biegał niszcząc rogami metalowe skrzynie itp. ) w prawą stronę, i po dotknięciu obj_mskrzynia ta zniszczyła się? Przy szarżowaniu miałby sprite spr_szarx... tak samo po wciśnięciu klawiszu Z, tylko obj_spyro szarżował w lewą stronę i miałby spr_szarz. Wiecie o co chodzi? 2. Szybowanie, czyli podczas skoku ( wciśnięcie spacji ) wykonać drugi raz skok ( czyli wciśnięcie spacji po raz drugi ) i postać szybuuuuje ( czyli tak jak by leci i upada w kierunku, w którym jest obrócony ). Wiecie o co chodzi? Dodam, że gra jest w 2D. Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam. Aquares :bye1: PS> Tamtejszy temat w Gotowych programach i grach zamknąłem i założyłem tu nowy więc... dajcie mi warna bo mi sie należy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 W sumie to pytanie na temat. Robię platformówkę i nie wiem co zrobic by po wciśnięciu 2 razy spacji obiekt_hero skoczył 2 razy wyżej, ale żeby w tym "skoku" mógł zmienic kierunek.(tak jak w normalnym platformowym skoku.) :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 1. Jak zrobić tak, że po wciśnięciu klawisza X obj_spyro szarżował ( no wiecie, tak szybko biegał niszcząc rogami metalowe skrzynie itp. ) w prawą stronę, i po dotknięciu obj_mskrzynia ta zniszczyła się? Przy szarżowaniu miałby sprite spr_szarx... tak samo po wciśnięciu klawiszu Z, tylko obj_spyro szarżował w lewą stronę i miałby spr_szarz. Wiecie o co chodzi? tworzysz nową zmienną która ma odpowiadać za to co robi aktualnie spyro i po prostu jak wciśniesz Z czy X ta wartość się zmienia i np. vspeed = 5 i zmieniasz sprite'a, ustalasz też alarm który by po jakimś czasie znowu przywracał tą zmienną do pierwotnej wartości i ustawiał vspeed na 0. Co do niszczenia skrzyń po prostu sprawdzasz czy ta zmienna hera jest taka czy taka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się