Skocz do zawartości

Jak zmienic camera1 na camera2.


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

GML
if ( keyboard_check_pressed ( ord('C') ) )

mode=!mode;

 

switch ( mode )

{

case 0:

instance_change(obj_camera_tyl,0)

break;

 

case 1:

instance_change(obj_camera_przod,1)

break;

}

 

Dałem coś takiego i nie działa tak jak powinno.

 

Po raz C nic nie zmineia, a po drugie obiekt jest zle, bo jets ustawiony o 180* w inna strone, i jak jade na wstecznym to jedzie do przodu, i na odwrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

switch ( mode )

{

case 0:

instance_change(obj_camera_tyl,0)

break;

 

case 1:

instance_change(obj_camera_przod,1)

break;

}

T___________T

GML
case 0:

with(obj_camera_przod) instance_change(obj_camera_tyl,1)

break;

 

case 1:

with(obiekt_camera_tyl) instance_change(obj_camera_przod,1)

break;

 

@up: ta, ale wątpie eby on w ogóle zakumał o co ci chodzi :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...