Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Robie grę 3d, i moje pytanie brzmi jak zrobić że po nacisnięciu np. "c" zmienia kamere (obj_kamera1) na kamere (obj_kamera2)? i na odwrót za pomocą jednego guzika czyli "c". ?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Jezus, to nie jest pytanie zaawansowane T________T GML //create mode = 0; //step if ( keyboard_check_pressed ( ord('C') ) ) mode=!mode; switch ( mode ) { case 0: //zmiana kamery na 1 break; case 1: //zmiana kamery na 2 break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Gdzie to wpisać?:] W jaki obiekt?:) I co wpisać w //zmiana kamery na 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 I co wpisać w //zmiana kamery na 2? No zmiane kamery? Nie wiem jak to chcesz zrobić - to już twoja sprawa. W jaki obiekt?smile.gif Jezus, pomyśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 No własnie nie wiem... ;] Jak bym wiedział jak to zrobić bym się nie pytal... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Wstaw w jakiś obiekt kontrolujący... a do zmiany kamey użyj instance change ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 w obiekt ktory ma ta kamere. w event przyciusku 'c' :stupid: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 w obiekt ktory ma ta kamere. No raczej nie,jeśli użyje instance change ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 GML if ( keyboard_check_pressed ( ord('C') ) ) mode=!mode; switch ( mode ) { case 0: instance_change(obj_camera_tyl,0) break; case 1: instance_change(obj_camera_przod,1) break; } Dałem coś takiego i nie działa tak jak powinno. Po raz C nic nie zmineia, a po drugie obiekt jest zle, bo jets ustawiony o 180* w inna strone, i jak jade na wstecznym to jedzie do przodu, i na odwrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 No raczej nie,jeśli użyje instance change ;/ no wsumie moglby tez zastanowic sie nad opcja zmiany parametrow tej kamerki a nie calych instance'ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 switch ( mode ) { case 0: instance_change(obj_camera_tyl,0) break; case 1: instance_change(obj_camera_przod,1) break; } T___________T GML case 0: with(obj_camera_przod) instance_change(obj_camera_tyl,1) break; case 1: with(obiekt_camera_tyl) instance_change(obj_camera_przod,1) break; @up: ta, ale wątpie eby on w ogóle zakumał o co ci chodzi :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Nie wiem czemu ale tez mi to nie dziala:/:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Nie wiem czemu ale tez mi to nie dziala:/:( Pokaż cały kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ok już sobie poradziłem, co prawda jest na 2 guzikach ale jest OK:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się