Skocz do zawartości

Coś z IFami nie tak.


Marmot

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż w pierszym roomie gry dałem taki kod:

if sound_isplaying(logomarmote)
{
// do nothing
}
else
{
room_goto_next();
}

No i działa.

 

W drugim roomie dałem taki kod:

if sound_isplaying(logotmgr)
{
// do nothing
}
else
{
room_goto_next();
}

No i działa.

 

Zaś w 3 roomie dałem taki kod:

if sound_isplaying(level)
{
// do nothing
}
else
{
room_goto_next();
}

No i nie działa.

 

Kompletnie nie rozumiem, dlaczego za trzecim razem ten kod wogóle nie działa :huh: . Odrazu przenosi do następnej planszy, bez wysłuchania dźwięku. Czy może mieć to wspólne z tym, że w dźwiękach logomarmote i logotmgr dałem use multimedia player? Bo jak tak, to nie mogę ustawić tego na dźwięku level, bo gra podczas włączania zawiesza komputer. A może też ma to coś wspólnego z tym, że w dźwięku ustawiłem efekt flanger?

Proszę o szybką pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...