Skocz do zawartości

Zablokowane Podążający ludek (cz.2)


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu że założyciel poprzedniego tematu zamknął go pisze nowy.

 

Bo chodzi o to że nie działa i odwołując się do tamtego błędu to nie chodzi o nawias przy keyboardzie... :/

 

I nie mogę wychwycic gdzie ten błąd jest?

 

Więc prosze was o pomoc:

 

GML
if (distance_to_object(obj_player)<150)) && (keyboard_check_pressed)(vk_space)) && (obj_player.speed<1) idz=true;

 

if (idz) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false)

 

if (distance_to_object(obj_player)<1) && (idz) && (obj_player.speed<1) instance_destroy();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if (distance_to_object(obj_player)<300)) && (keyboard_check_pressed)(vk_space)) && (obj_player.speed<1)step=false

 

if (step) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false)

 

if (distance_to_object(obj_player)<1) && (step) && (obj_player.speed<1) instance_destroy();

 

Może to pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojjj chyba nie...

 

Ale coś w tym musi być nie tak...

 

Żeby nie było niejasności:

 

W obiekcie ktory ma podejsc do obiektu2 i zniknac jest:

 

create:

GML
idz=false;

 

w step:

GML
if (distance_to_object(obj_player)<150)) && (keyboard_check_pressed)(vk_space)) && (obj_player.speed<1) idz=true;

 

if (idz) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false)

 

if (distance_to_object(obj_player)<1) && (idz) && (obj_player.speed<1) instance_destroy();

 

Nic więcej w tym obiekcie nie ma!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...