Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ze względu że założyciel poprzedniego tematu zamknął go pisze nowy. Bo chodzi o to że nie działa i odwołując się do tamtego błędu to nie chodzi o nawias przy keyboardzie... :/ I nie mogę wychwycic gdzie ten błąd jest? Więc prosze was o pomoc: GML if (distance_to_object(obj_player)<150)) && (keyboard_check_pressed)(vk_space)) && (obj_player.speed<1) idz=true; if (idz) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false) if (distance_to_object(obj_player)<1) && (idz) && (obj_player.speed<1) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A moze powiesz, co ci nie dziala? EDIT: Pewnie nie zna zmiennej idz. Daj w create idz=false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 if (distance_to_object(obj_player)<300)) && (keyboard_check_pressed)(vk_space)) && (obj_player.speed<1)step=false if (step) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false) if (distance_to_object(obj_player)<1) && (step) && (obj_player.speed<1) instance_destroy(); Może to pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Zmieniles tylko idz na step, w dodatku nie we wszystkich linijkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Poprawiłem ale myślę że step tu nic nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Bo nie da... Omg -_- Prawdopodobnie program nie zna zmiennej idz, dlatego wywala blad... Bo nie da... Omg -_- Prawdopodobnie program nie zna zmiennej idz, dlatego wywala blad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 dałem w creat zmienną : GML idz=false; To co dał pawcio nie pomogło... nadal to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Eee, a co do tego "idz=false" chyba ma być idz=1... (Ale nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ojjj chyba nie... Ale coś w tym musi być nie tak... Żeby nie było niejasności: W obiekcie ktory ma podejsc do obiektu2 i zniknac jest: create: GML idz=false; w step: GML if (distance_to_object(obj_player)<150)) && (keyboard_check_pressed)(vk_space)) && (obj_player.speed<1) idz=true; if (idz) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false) if (distance_to_object(obj_player)<1) && (idz) && (obj_player.speed<1) instance_destroy(); Nic więcej w tym obiekcie nie ma!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (keyboard_check_pressed)(vk_space)) Co to tu robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mimo usunięcia nawiasu nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To moze zwieksz liczbe tutaj: (distance_to_object(obj_player)<1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Tez nic nie daje.. .:( zmienilem dystanse predkosci i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 GML if (distance_to_object(obj_player)<150) &&(keyboard_check_pressed(vk_space))&&(obj_player.speed<1) idz = 1; if( idz ) mp_potential_step(obj_player.x,obj_player.y,1,false) if (distance_to_object(obj_player)<8) &&(idz) &&(obj_player.speed<1) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Wielkie dzięki :]]] Działa jak należy :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 o.O Wystarczylo tylko true zmienic na 1? WTF? Powinno przeciez dzialac tez na true o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi