Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Potrzebuje czegoś takiego że trzeba się zatrzymać w odpowiednim miejscu (tych miejsc będzie sporo) i nacisnanac odpowiedni klawisz zeby zostało coś zaliczone. Jak to zrobić? proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Żeby objekt zatrzymał sie w jakimś miejscu musisz zrobić patha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Żeby objekt zatrzymał sie w jakimś miejscu musisz zrobić patha Niekoniecznie ;/ Sprawdzaj pozycję x i y obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Chodzi o to ze ja sie poruszam, i mam wyznaoczone miejsce w ktorym musze sie zatrzymac. nacisnac przycisk poczekac az dana akcja sie zdarzy nacisnac po raz 2 guzik i odejsc. Nie bede walil na przykldzie:] bo zdradze wtedy moj projekt :] a to tajne jest:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a to tajne jest:P Ojej :o To może zrób obiekty i na kolizji z nimi poustawiaj se alarmy i sprawdzaj przyscisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 hmmm ... a nie da sie jakoś prosciej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 W Step : GML if distance_to_object(obj_checkpoint)<=8 { speed=0 if keyboard_check(vk_space) { with(other) instance_destroy() speed=5 } } @Down : Ojć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 other instance_destroy() :o Chyba raczej: with(other) instance_destroy(); :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nio dobrzE:] tylko zamiast destroya dam zmiane sprita ;] W sumie prawie dobrzE:] ale sproboje sam sobie poradzic:] A da sie zeby mogl przejechac przez ten (chapointr) bo jak narazie jest kolizja :P P.S. GML if distance_to_object(sprite11)<=8 { speed=0 if keyboard_check(vk_space) { sprite_index = sprite12; } zrobiłem coś takiego i nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 if distance_to_object(sprite11)<=8 Nie dziwie się jak ty tak nazywasz Obiekty :] Aha , nie będziesz mógł wyjechać bo gdy wciśniesz spacje będziesz ciągle w odległości 8 pikseli. I jeszcze dodaj speed pod sprite :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ale mi chodzi o to ze nie dziala mi zmiana sprita po nacisniecu spacji [rz tym punkcie. a sprity tylko na forum tak nazwalem bo by zdradzily projekt gry:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pager Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Yoda, co Ty temu biednemu kotkowi robisz na zdjęciu ?? Warn za off-topic Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ale mi chodzi o to ze nie dziala mi zmiana sprita po nacisniecu spacji [rz tym punkcie. a sprity tylko na forum tak nazwalem bo by zdradzily projekt gry:P Ale nie sprawdza się dystansu do sprita, tylko do obiektu I_I @Pager: Ja? nic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Sprawdź tu , bo mi tam chodzi wszystko dobrze :] @Yoda: Oto twoja odpowiedź : sprity tylko na forum tak nazwalem bo by zdradzily projekt gry:P:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Nie musisz ukrywac co tworzysz! Wiemy że będzi to platformówka a'la mario :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Raczej cos w stylu tych gierek we flashu, gdzie postac idzie, a ty musisz klikac gdzie tylko sie da, zeby postac mogla bezpiecznie przejsc sobie gdzies tam ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Hehe to jest projekt noname2 :) a tam nie jest napisane nic o tym że robie platformókwe:] PROJEKT wstrzymany.. Powyższy przykład nie działa mi ((mam 6.1Pro) a nie 7.0)). Ogólnie to jest dobry kod tylko chodzi o to zeby zamioast destroya dac zmiane sprita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi