Kaara Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jako ze to mój pierwszy post witam was wszystkich! Dopiero co sie zarejestrowałem ale anonimowo wchodziłem tu już od dawna, jednak w mojej grze pojawily sie problemy których sam nie umiem naprawić. Nie przedłużając: Mam obiekt o_pien (pień) CREATE: instance_create(o_pien.x,o_pien.y,o_drzewo); STEP: if distance_to_object(o_player) <= 30 { image_angle = 0.8 } else { image_alpha = 1 } oraz o_drzewo STEP: if distance_to_object(o_player) <= 0 { image_alpha = 0.4 } else { image_alpha = 1 } I tu jest problem, chce aby każdy o_pien robił o_drzewo na swoich współrzędnych, jednak w tej postaci kiedy jest taki kod jak teraz mam mogę robić nawet 10 pni a i tak tylko 1 sie zrobi i nie za bardzo wiem co z tym zrobić, proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jako ze to mój pierwszy post witam was wszystkich! Dopiero co sie zarejestrowałem ale anonimowo wchodziłem tu już od dawna, jednak w mojej grze pojawily sie problemy których sam nie umiem naprawić. Nie przedłużając: Mam obiekt o_pien (pień) CREATE: instance_create(o_pien.x,o_pien.y,o_drzewo); STEP: if distance_to_object(o_player) <= 30 { image_angle = 0.8 } else { image_alpha = 1 } oraz o_drzewo STEP: if distance_to_object(o_player) <= 0 { image_alpha = 0.4 } else { image_alpha = 1 } I tu jest problem, chce aby każdy o_pien robił o_drzewo na swoich współrzędnych, jednak w tej postaci kiedy jest taki kod jak teraz mam mogę robić nawet 10 pni a i tak tylko 1 sie zrobi i nie za bardzo wiem co z tym zrobić, proszę o pomoc. Zastanawiające jest dlaczego mając objekt o_pień i jego create adresujesz do o_pień. GML instance_create(x,y,o_drzewo); Lub gdy kochasz adresowanie: GML instance_create(self.x,self.y,o_drzewo); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ok działa ładnie pięknie śmiga, wielkie dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi