Drwal Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Da mi ktoś kod żeby "obiekt" strzelał co 2 sekundy "obiektem_pocisk" w lewo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Create: GML alarm[0]=2*room_speed; Alarm 0: GML var ins; ins=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); ins.hspeed=-5; alarm[0]=2*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekozaur Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 zrobiłem tak samo jak napisano i mi po naciśnięciu przycisku strzału stzrela bez przerwy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 W Create : GML can_attack=true alarm[0]=1 W Keyboard <Przycisk strzału> : GML if can_attack=true { var ins; ins=instance_create(x,y,Obj_Pocisk); ins.hspeed=-5; can_attack=false } W Alarm 0 GML can_attack=true alarm[0]=room_speed*2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Tyle że to nie kod na strzelanie obiektu HERO tylko innego np. potwora :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 To zrob tak, jak mowil mr. Kryniak... Create: GML alarm[0]=2*room_speed; Alarm[0]: GML var ins; ins=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); ins.hspeed=-5; alarm[0]=2*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się