Skocz do zawartości

Dystans do obiektu...


Ryba24

Rekomendowane odpowiedzi

Zmianę obiektu w kodzie masz tak:

GML
instance_change(wjakiobiekt,perf);

perf - czy Eventy Destroy tego obiektu i Create tego w który się zmieni mają być wykonywane.

 

A jak chcesz zmienić inny obiekt to:

GML
with (other) instance_change(wjakiobiekt,perf);

Zamiast other możesz wpisać nazwę obiektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...