sebolek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 <_< Chcę zrobić grę ala worms ale nie wiem jak zrobić bazookę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 w key press sila = 1 w key normalnym if sila > 10 sila=+1 w key relase creat pocisk w create pocisku dostosowujesz speeda do zmiennej sila chyba o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolek Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dzięki. A czy ktoś ma przykład jakiś zrozumiały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A tak w ogóle to chodzi ci dokładnie o co? Ładowanie siły strzału, lot pocisku (że pocisk spada) czy coś jeszcze innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolek Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Chodzi mi o ładowanie mocy pocisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 GML //EVENT Keyboard Pressed Enter sila = 0; GML //EVENT Keyboard Enter if sila < 10 then sila += 1; if sila == 10 then { inst = instance_create(x,y,pocisk); inst.speed = sila; } GML //EVENT Keyboard Released Enter inst = instance_create(x,y,pocisk); inst.speed = sila; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolek Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dzięki, sprawdze. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi