Właśnie tak zrobiłem i działa, myślałem że nic nie musi tam być :D. Mam kolejne pytanie, na temat draw. Mam skrypt który na podstawie tego co mam na mapie rysuje mi bzdety (jak krawędzie itp.) i gdy mam za dużo tych elementów to gra oczywiście zwalnia bo tyle tego wszystkiego na raz w tym drawie do zrobienia. Moje pytanie wygląda tak, czy da się np. wywołać raz tego drawa i gdy np chce go odświeżyć, a w innych przypadkach nie ? Bo jak w drawie daje warunek by nie rysowało cały czas to oczywiście elementy po prostu znikają.
W sumie poradziłem sobie w taki sposób:
EDIT:
GML
if(x>Viewfollow.x-360&&x<Viewfollow.x+360&&y>Viewfollow.y-280&&y<Viewfollow.y+280)
{
Rysuj_Klocek(B_R,B_G_R,B_K,Obsydian,Sciana);
}
Gdzie viewfollow to obiekt który chodzi za viewem ciekawi mnie tylko czy jest jakiś lepszy sposób :D