Skocz do zawartości

Raik

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Raik

  • Urodziny 15.06.1994

O mnie

  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Muzyka, programowanie

Osiągnięcia Raik

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Poczytam o tym, dzięki. To jest jakiś plan :D @Down: Dzięki, tym też się pobawie :D
  2. Właśnie tak zrobiłem i działa, myślałem że nic nie musi tam być :D. Mam kolejne pytanie, na temat draw. Mam skrypt który na podstawie tego co mam na mapie rysuje mi bzdety (jak krawędzie itp.) i gdy mam za dużo tych elementów to gra oczywiście zwalnia bo tyle tego wszystkiego na raz w tym drawie do zrobienia. Moje pytanie wygląda tak, czy da się np. wywołać raz tego drawa i gdy np chce go odświeżyć, a w innych przypadkach nie ? Bo jak w drawie daje warunek by nie rysowało cały czas to oczywiście elementy po prostu znikają. W sumie poradziłem sobie w taki sposób: EDIT: GML if(x>Viewfollow.x-360&&x<Viewfollow.x+360&&y>Viewfollow.y-280&&y<Viewfollow.y+280) { Rysuj_Klocek(B_R,B_G_R,B_K,Obsydian,Sciana); } Gdzie viewfollow to obiekt który chodzi za viewem ciekawi mnie tylko czy jest jakiś lepszy sposób :D
  3. Domyśliłem się już po prostu alarm sam nie osiągał z siebie -1, tzn sam sobie w tle nie działał jak myślałem i musiałem w alarm 0 dać żeby alarm[0]=-1. Teraz działa, dziękuje za pomoc :D
  4. W alarmie nic nie ma, chciałem po prostu go wykorzystać jako odstęp
  5. Instancja się tworzy, mine_v jest ustawione na 5. Cały skrypt się wykonuje bez alarmów tzn: GML if(mine_obj!=noone&&distance_to_object(mine_obj)<11) { mine_obj.dest_time=mine_obj.dest_time-mine_str; instance_create(mine_obj.x,mine_obj.y,par_mining); } Tak działa, tylko że super szybko
  6. Siemanko, kolejne pytanie :D, najpierw kod,pewnie coś zwaliłem z alarmem: GML if(mine_obj!=noone&&distance_to_object(mine_obj)<11) { if(alarm[0]==-1) { mine_obj.dest_time=mine_obj.dest_time-mine_str; instance_create(mine_obj.x,mine_obj.y,par_mining); alarm[0]=(mine_v+1)*room_speed; } } Skrypt ma powtarzać po prostu akcje co 6 sekund i tyle, zrobi się to raz i potem nie powtarza, jakieś pomysły co jest nie tak ?
  7. Miał się poruszać do momentu aż osiągnie cel od wciśnięcia rpm, dziękuje teraz działa :D. W sumie debil jestem że while dałem w drawie i pomyślałem sobie że tam jakieś przerwy będą XD Dzięki :) W sumie to ogólnie debil jestem XD EDIT: Pomyślałem że popytam tu o wszystkie głupostki żeby forum nie zaśmiecać, a więc : Teraz to w sumie mam nowy problem, mam ten kod w evencie na puszczenie prawego przycisku myszki, partia po else działa, warunek z shiftem nie, jakieś pomysły :D ? GML if(keyboard_check_pressed(vk_shift))targeted=true; else { with(all){targeted=false}; targeted=true; } EDIT2: Nie ważne, nie wiedziałem że pressed dotyczy samej akcji wciśnięcia xd
  8. Siemanko, mam problem z ograniczeniem prędkości ruchu w tym skrypcie bo wszystko się dzieje natychmiast, średnio zrozumiałem timery a pewnie tutaj by się przydały. Liczę na pomoc :D. GML if(mouse_check_button_released(mb_right)&&targeted) { xx=mouse_x; yy=mouse_y; while(distance_to_point(xx,yy)>32) { mp_potential_step(xx,yy,v,false); } } skrypt ma po prostu sprawić że obiekt pójdzie do danego punktu omijając przeszkody co robi (gdy pozbędę się while a w stawie if i klikam myszką jak powalony XD)
  9. Daj po prostu w step dla obiektu broni żeby x i y były równe x,y postaci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...