Skocz do zawartości

Gryzelda

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gryzelda

  • Urodziny 01.03.1997

O mnie

Osiągnięcia Gryzelda

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. A nadałeś wcześniej wartość zmiennej? :D
  2. Gryzelda

    Galeria Grafik

    Zrobiłeś mi dzień :D
  3. zmienną zabojstwa zmień na global.zabojstwa i kod z create wytnij do create obj_player (lub ewentualnie jakiegoś innego obiektu który tworzy się tylko raz na początku)
  4. Bardzo przyjemnie grało się, ale przydał by się jakiś odgłoś kiedy tracimy HP, wtedy byłoby jasne kiedy dostajemy po mordzie i musimy zacząć uciekać ;p
  5. Tak właściwie to miałem problem z lagami przy particlach. Ale wystarczyło wymusić na przeglądarce użycie WebGL
  6. !!PIERWSZA GRA ALERT!! Tytuł: Avoider Gatunek: Gra Akcji Opis: W tej grzę mamy za zadanie sterować "czymś okrągłym" tak aby nie trafił w nas żaden przeciwnik. Musimy unikać dosłownie wszystkiego co znajdzie się na ekranie, a jednocześnie pozostać na arenie. Grę dodatkowo utrudnia fakt, że wraz z postępem ekran się bardziej "Trzęsie". Pomysł nie jest oryginalny, ale ta gra powstawała głównie po to abym się czegoś nauczył. Download: http://www.kongregate.com/games/LemurGames/avoider Rozmiar pliku: 2.6 MB (Ale czy to ważne, skoro gra jest na stronie ;) ) Autorzy: Programowanie: Gryzelda Fabuła: Ciężko tu mówić o fabule... Grafika: Gryzelda Muzyka: Gryzelda Screeny: https://gmclan.org/up8913_6_screen.html https://gmclan.org/up8913_6_screen2.html #CA14 - Uzjel
  7. Sprawdziłem na Mozilli, klatkuje się. natomiast pogrzebałem w ustawieniach zarówno Chroma jak i Mozilli i faktycznie, na Chromie teraz wszystko pięknie działa :D Natomiast na Mozilli jak się klatkowało tak się klatuje ;/
  8. Prawdę mówiąc to nie mam pojęcia co mam zrobić ;/
  9. Losowego koloru kwadraciki, które się delikatnie poruszają w losowym kierunku, zmniejszają swoją wielkość i po jakiejś połowie sekundy umierają
  10. Jeśli masz na myśli te podstawowe jak explosion czy flare itp. to nie korzystam z tego, samemu zrobiłem.
  11. Testuje w chromie. A WebGL gdy mam włączony to cały czas mam około 15 fpsów, a gdy wyłączony to lagi są tylko wtedy kiedy jest już trochę więcej particle.
  12. Ale żeby od razu spadało do 10-20 fpsów ;/
  13. Czy to normalne że po dodaniu particle effectów do gry, liczba fps po eksporcie do html5 spada drastycznie, czy może to wina słabej optymalizacji? Dodam że w runnerze pod Windowsa wszystko działa cacy.
  14. cześć zeldzik

  15. Mam pytanie. Czy w Gamemaker:Studio możliwy jest export czy konwersja do pliku SWF (flash)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...