Skocz do zawartości

killhunt

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia killhunt

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dobra, wielkie dzięki za odpowiedź, ciekawy byłem. Temat można zamknąć
  2. Cześć. Pisząc skrypt w GameMakerze natknąłem się na pewien problem. Chcę bowiem napisać pętlę for z pewnymi argumentami i chciałbym się zapytać oto, dlaczego nie da się czegoś takiego zrobić (wywala błąd) GML for(if(x1<x2){ix=x1+32}if(x1>x2){ix=x1+32};ix!=x2;if(x1<x2){ix=ix+32}if(x1>x2){ix=ix-32) Dlaczego jako instrukcję inicjalizującą nie mogę wrzucić warunku? Jest to niedopuszczalny błąd? Oczywiście jestem w stanie to zrobić inaczej, po prostu jestem ciekawy co do tego, czy to jest wymóg tego programu, czy tak ogólnie w C++ czy innych językach jest. Z góry wielkie dzięki za odpowiedź.
  3. Nie dałem go, dałem czysty skrypt, tu jest ten z warunkiem: GML var ilosc=0; with(nazwa_obiektu){ if distance_to_object(other)<125 { ilosc+=1;} } if (hspeed==0 || vspeed==0) { if (ilosc<9){ instance_destroy(); } }
  4. Cześć, mam pewien problem. Mam jeden skrypt, dzięki któremu pewien obiekt znika, jeżeli w pobliżu nie ma określonej liczby innych obiektów. Teraz chciałbym dodać do tego skryptu jeszcze jeden warunek, teraz obiekt ma zniknąć, jeżeli w pobliżu nie ma określonej ilości innych obiektów oraz nie porusza się. Wszystko w teorii zrobiłem dobrze, problem w tym, że ten drugi warunek jest pomijany (obiekt się porusza, ale kiedy oddala się od zbioru innych obiektów i tak znika). Na obiekt ten działa fizyka, i nie ma on nadanej żadnej prędkości - porusza się tylko dlatego, że spada, odbija itd. Dlaczego ten warunek jest pomijany? Podam tu skrypt z którego korzystam i prosiłbym o pomoc, co tu zrobić, żeby wszystko poprawnie działało. GML var ilosc=0; with(nazwa_obiektu){ if distance_to_object(other)<125 { ilosc+=1;} } if (ilosc<9){ instance_destroy(); } Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...