Skocz do zawartości

Yorb

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    brak

Osiągnięcia Yorb

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam nadzieję że aż tyle czasu mi to nie zajmie :) Przez dwa dni dodałem około 2000 linii kodu, fakt że 3/4 tego to tylko wyświetlanie różnych rzeczy na ekranie ale idzie szybko jak na razie. Dodałem Screen z karty postaci. To pewnie 95% statystyk postaci jakie pojawią się w grze. Zapomniałem dodać płeć :) Dodałem również generator imion do gry. PS. pomijając że Icewind Dale było dobrym rpgiem jednak daleko było do Baldur Gate moim zdaniem.
  2. Wszystkie błędy w tekstach to ta rzecz na którą zwracam najmniejszą uwagę teraz :) Będzie jeszcze na to czas. Jedna mapa testowa + podziemia na pewno się pojawi ale do tego jeszcze mi sporo brakuje. A konkurencja to dobra rzecz - motywuje do pracy. Ja strukturę plików też muszę przemyśleć. Dotychczas miałem prosty plik i zapis wszystkiego linia po linii. Savy, przedmioty, potwory itp. tak wszystko działa na chwilę obecną. Niestety dużo wad ma takie rozwiązanie.
  3. Witam Chciałbym wam przedstawić projekt nad którym pracuję od dłuższego czasu. Invictus bo tak nazywa się gra to moja wizja gry z tekstową grafiką. Nie będzie to typowy roguelike, wolał bym aby każdy traktował Invictus jako cRPG w tekstowej opawie. Pomysły staram się brać z niemal każdej produkcji cRPG. Najwięcej wzorowałem się na tytułach Baldur Gate, Elder The Scrolls, Gothic, Neverwinter, Herosach a nawet Dark Souls. Projekt przedstawiałem już na innym portalu parę lat temu. Niestety musiałem przestać nad nią pracować. Teraz po długiej przerwie wracam i teraz postaram się go ukończyć. Obecnie przepisuję kod na nowo z C++ na C#. Poprawiam szybkość wyświetlania tekstu. Rozbudowuje Edytor. Teraz coś więcej o samej grze. - Walka będzie turowa w trochę innym znaczeniu. Po spotkaniu wroga pojawia się nowy ekran gdzie stoczymy walkę. Walka będzie przebiegać bez przemieszczania się. Wszystko zostanie sprowadzone do wybierania ataków, rzucania czarów, używania ekwipunku itp... - Nasz gracz i wszystkie potwory i NPC będą opisani tymi samymi statystykami. - Statystyki dzielą się na : Główne (Siła,Kondycja itp.), Umiejętność posługiwania się brońmi i typami pancerzy, Odporności na żywioły i różne typy broni, Rzuty (Szansa na odrzucenie różnych efektów w grze np. Krwawienia, Ogłuszenia itp), Umiejętności dodatkowe Jak Język Magów. Statystyki które wynikają z innych ww statystyk (Zdrowie, Max ilość pamiętanych czarów) - Więc np. Atak (szansa na trafienie przeciwnika) Zależy od skillu broni, Zręczności/Siły, Wytrzymałości, Obrony przeciwnika i siły ciosu jakie zadajemy. - Różne umiejętności klasowe jak Likantopia u Druida, Szał u Wojownika (próba zabicia przeciwnika jednym ciosem gdy jest bliski śmierci) itp.. - Chcę aby walka była taktyczna. Dobór broni, zbroi, czarów i wiedza o słabych punktach przeciwnika ma być kluczowym elementem. - Na chwilę obecną mam ponad 120 przedmiotów typu bronie, zbroje. - Ponad 60 potworów - Około 70 czarów podzielonych na 5 kręgów. - 9 klas postaci i 9 ras. - W grze będzie dość rozbudowany system bóstw (coś pomiędzy Daedrami z TES a Gothiciem + parę moich pomysłów) - System run i trofeów i crafting (zaczerpnięte z Wiedźmina i zmodyfikowane) - System dobra i zła. Chcę aby miał duży wpływ na grę. - Ogólnie grze bliżej ogólniej do rasowego rpga niż h&s. - Gra będzie po polsku, istnieje możliwość przetłumaczenia jej na angielski ale sam nie czuję sie na siłach aby to zrobić. - Poziom gry do wyboru. Poziom normalny - Autosave i Load tylko po śmierci. Trudny - standardowa kasacja postaci. - System otwierania zamków przeniesiony z Gothica 1/2. - Tryb Noc/Dzień - wpływ na ilość i rodzaj przeciwników. - Nasz bohater będzie miał 3 lub 4 etapy rozwoju, nie chce tutaj dużo zdradzać bo wszystko wiąże się z fabułą. Rzeczy które chcę umieścić w grze ale nie zostały jeszcze ruszone i przemyślane : - System Wytrzymałości (Stamina jak np. w Dark Souls) - Sztuczna inteligencja przeciwników (szczególnie tych czarujących) - Cmentarz (Historia naszych bohaterów wraz ze statystykami, rodzajem śmierci itp.) - Statystyki (Od ilości kroków jakie zrobiliśmy, zebranego złota po ilość morderstw itp.) Rzeczy które mogą się pojawić ale ciężko je wykonać albo nie muszą być dobrym pomysłem. - Walka z kilkoma przeciwnikami na raz. - Alchemia (zmiany w dropie, dodanie roślin na mapach, dodanie receptur i masy składników, dodatkowa umiejętność itp.) - System portali (jak w Diablo 2/ Sacred 1,2) - System Gildi na wzór tych z TES ( Masa questów, zadań ) Główna fabuła z grubsza jest gotowa ale nie chce jej zdradzać :) Jeden Screen na koniec. Ogólnie screenów mam dużo ale ze starej wersji jak mówiłem przepisuję i poprawiam wszystko na nowo więc pokaże więcej jak uznam że dana rzecz wygląda przyzwoicie. Piszcie jak oceniacie grę, co wam się podoba a co nie, czy zagrali byście w taką grę czy jednak wolicie standardowe roguelike ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...