Skocz do zawartości

King Crimson

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    -

Osiągnięcia King Crimson

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Oba sposoby działają, wielkie dzięki :thumbsup:
  2. Witam. Tworzę strzelaninę 3d i mam problem z torem lotu pocisku - nie wiem jak ustawić odpowiednią proporcję między jego prędkością poziomą i w wymiarze z. Pocisk jest tworzony w miejscu widoku z pierwszej osoby oraz na tym samym depth i chciałbym, aby po wystrzeleniu leciał dokładnie środkiem ekranu - ani nie zbaczał w dół ani w górę. Próbowałem to zrobić sinusami, ale nic mi nie wychodziło. Rysunek: Potrzebuję wzory na speed i speedek aby prędkość rzeczywista pocisku (przekątna) wynosiła 30. speed - prędkość pozioma speedek - prędkość pionowa (np. przy 1 unosi się o 1 depth na klatkę, przy -5 opada o 5 depth na klatkę) global.kamera_direction - kąt pionowy kamery np.: przy 0 kamera jest poziomo przy 30 kamera jest lekko pod górę przy 90 kamera jest całkowicie do góry przy -30 kamera lekko w dół przy -90 kamera całkowicie w dół Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...