Skocz do zawartości

QetVixi

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia QetVixi

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, można zamknąć ;)
  2. Aaa, nie pomyliło mi się trochę. //Edit: Jeszcze jedno, ja mam rozmowę tak, że pokazują się sprite po kolizji, to jak mam ten odstęp czasu zrobić?
  3. Witam, Zrobiłem npc i trwa z nim rozmowa i mam pytanie jak zrobić, że po naszej rozmowie musi minąć 5 sekund, żeby chciał ponownie rozmawiać?
  4. Przepraszam, pomyliło mi się, skorzystałem także z tego kodu ze sprite, jednakże jak mam gracz to nie zmienia swojego sprite.
  5. Dobra w create gracza mam kod: GML draw_text(view_xview[0]+32,view_yview[0]+32,'Life :'+string(gracz.life)) // rysuj tekst "Life : + wartość zmiennej" na x viewa 0 + 32 i y viewa 0 + 32</span> oraz: GML life=100 I co? Bo żadnego text draw'a nie ma.
  6. Jak użyłem pierwszego: ERROR in action number 1 of Create Event for object Gracz: Error in code at line 1: draw_text(x,y,'Life :'+string(o_player.life)) // rysuj tekst "Life : + wartość zmiennej" na x i y ^ at position 31: Unknown variable o_player
  7. Ale u mnie x i y się zmieniają, gdyż obraz podąża za postacią.
  8. A więc chciałbym , aby w lewym górnym rogu widniał pasek stanu, a mianowicie: Życie, oraz kasa. Mógłbym to zrobić, jednakże nie wiem dokładnie jak zrobić, aby pokazywało wartość jaką mamy żyć, czy kasy. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...