Skocz do zawartości

Tismas

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Tismas

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam problem z kilkoma bugami :): -Jak chodzę, jest animacja, ale gdy chce iść po ukosie, a potem znów normalnie puszczając jedną strzałkę animacja się psuję(jest zwykła, jakbym stał w stronę tej strzałki co pościłem) -Mam na A atakowanie i jak klikam animacja zmienia się w atakowanie i wraca do poprzedniej I pytanie jeszcze jedno: Jak zablokować w czasie regeneracji cała klawiaturę? :D Pozdrawiam i dzięki za pomoc :)
  2. Ok już działa, wielkie dzięki :)
  3. Mam tak w alarmie: GML global.hp-=100 dealDMG = true; if alarm[0] <= -1 { alarm[0] = room_speed * 2; }
  4. A nie, już się gapnąłem :D Jest tak że jak wychodzę z kolizji z wrogiem to po 2 sekundach od tego zabiera hp
  5. Tzn. nie tyle co czas, co jakby odległość od przeciwnika, bo jak stanę w odpowiednim miejscu które jakoś ciężko znaleźć to odbiera dobrze:D
  6. Zmodyfikowałem i teraz dostaje hity tylko jakoś nie regularnie :D, podchodzę, nic, biegam wokoło i co jakiś czas dostaje :D
  7. Pojawiają się liczby 900 co 2 sekundy :) Ale hp nie ubywa :/
  8. Nie zabiera hp teraz,bo chyba global.hp-=100 powinno być w collision :/
  9. Ale jak on wpisze to w step to wtedy nie będzie po kliknięciu D :) I przyłączam się do prośby ^^
  10. Nadal nic, ale to nic, jakoś kiedyś dojdę do tego, bardzo bym prosił teraz o pomoc w zrobieniu tak żeby potworek zabierał mi życie co 2 sekundy, tak przerobić: GML global.hp-=100 które jest w collision with Player, żeby zabierało życie co 2 sekundy :)
  11. Przechodzi teraz tak jak chce, tylko że tylko raz i czynność się potem nie powtarza :/
  12. @ediepl Tak, dodałem @karolo Chodzi o to żeby przeszedł przez odległość 32 pixeli, zatrzymał się, a po sekundzie poszedł w drugą stronę 32 pixele, ale nie wychodził za obszar 500 pixeli A co do 6 to głownie mi chodzi jak zrobić żeby ten ekran z mapką był obok, tak jakby oddzielnie od tych statystyk wszystkich ,ale w jednym oknie :)
  13. @ Cordoba Teraz jest tak że chodzą i co jakiś czas skręcają tylko @ Arekadiusz Jak tak robię to nie zabiera im w ogóle życia i jeśli to ma jakieś znaczenie to czynność jest w Collision wifth Player
  14. Co do pierwszego to wielkie dzieki :thumbsup: A co do drugiego to chodziło mi o coś takiego że co kilka sekund pójdzie w górę lub w dól :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...