1.
2. Nie jestem pewien Borek, ale mam spore przypuszczenia, ze masz po prostu małe obycie z mmorpgami.
Mowa o gameplayu, bo umiejetnosci oczywiscie masz, tylko pomysłów Ci brak. Powieliles wiekszosc bledow, ktore wystepuja w koreanskich produkcjach. Dla przykładu to chociaz, ze to mmorpg, to jest strasznie liniowy, bo droga rozwijania sie jest jedna, najpierw zabic mase bugow, potem wezy, potem pewnie pajakow itd. Nie ma po prostu wyboru dla gracza. Nie moge byc tylko zielarzem czy handlarzem, bo mnie potwory po drodze będą ubijać. Dlatego np w Ultimie jest zastosowany system dungeonow, na czesto uczeszczanych drogach nie ma mobów agresywnych, sa jedynie neutralne typu: kury, lisy, ptaki, jelenie itd. Dopiero gdy wejdziesz na cmenatrz czy do jaskini mozesz zostac zaatakowany przez moby, to daje pole do manewru graczom, ktorzy nie chcą byc wojownikami.
Na razie tyle odemnie, moze za krotko gralem, ale pewne rzeczy od razu rzucaja sie w oczy.