To była moja superwłasna opinia i nie odnosiłem się do artykułu, i teraz mnie to tito co tam pisze.
Ale widzę że uwielbiasz artykuły i treści mądrości wszelakie, poczytaj sobie książki Karola Marksa albo Koran.
Co to przeszkadza w wydawaniu nowych wersji aplikacji? Często gry "AAA" też nie wychodzą gotowe na czas i albo się niedoróbki wycina albo lądują w dodatkach/dlc. W diablo 1 masz gotowe grafiki mnóstwa potworów ale z jakichś powodów nie weszły w użycie.
Fajnie że ktoś musi ci mówić kiedy gra jest skończona.
Argumentum ad personam.
Mam ci napisać co złego w używaniu konkursów jako deadline?
Robisz grę pod konkurs, a nie sztuka dla sztuki. I to jest rynek indie - pajacowanie jacy to są wolni developerzy bo robią gry niezależnie a mają samą grę gdzieś bo "konkurs" albo "pieniądze".
"Gra nie musi być fajna" - mam wyjaśniać dalej?
AAA i grę darmową i tak trzeba zaprojektować i wymyśleć.
Tęsknię za czasami, kiedy gry tworzyli programiści, muzycy, graficy a nie "twórcy indie" którzy wypisują takie głupoty:
Tudzież
O tu jeszcze przepyszny smaczek:
A może jakieś artykuły od ludzi którzy, no wiesz, robią to profesjonalnie i zarabiają kupę kasy a nie domowych leniwych grubasów z brodami co jeżdzą na fali "indie"?