Skocz do zawartości

Tanabe

Zbanowani
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tanabe

  • Urodziny 30.08.1990

O mnie

  • Skąd
    Olsztyn
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Tanabe

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Tanabe

    Wielki dylemat!

    Panu podziękujemy. Nie tylko użytkownicy GM'a tutaj przebywają i się wypowiadają, poza tym to dział Valhalla.. Takie pseudo inteligentne uwagi zachowaj sobie dla siebie. ;)
  2. Tanabe

    Wielki dylemat!

    Już chyba zdecydowałem. Zacznę się uczyć GML'a, zrobię jakąś mini-grę, będę ją rozbudowywał o kolejne aspekty i zobaczymy czy się zadomowię w tym środowisku. Jak na razie te wszystkie podstawowe ćwiczenia sprawiają mi nie małą frajdę i aż mnie korci by odkrywać dalej tę skarbnicę jaką jest GM. Construct idzie na razie w odstawkę, poczekam na wersję 1.0 i może wtedy wrócę... Choć jak się wkręcę w GML'a, to wątpię bym się przestawił na coś innego. Kolejną kwestią jest to, że niedługo ukazuje się nowa wersja GM, która otworzy przed nami nowe możliwości, co jeszcze bardziej zachęca!
  3. Tanabe

    Wielki dylemat!

    Nie chcę stworzyć prostej gry Action RPG i nie chcę korzystać z gotowych silników. Edit 1. Ma ktoś jeszcze coś do powiedzenia, dodania?
  4. Tanabe

    Wielki dylemat!

    Jestem ciekaw opinii kogoś, kto siedzi w Construct'cie. Jeśli chodzi o GM, to jak wiadomo GM = GML (jeśli ma się w planach zrobić coś poważniejszego), bo jednak nie bawi mnie układanie klocków. Co za tym idzie, potrzebne jest dość dobra znajomość świata matematyki - niestety, ja umysłem ścisłym nie jestem, zawsze ciągnęło mnie bardziej do słowa pisanego, sztuki, rysunku, grafiki. Może to zabrzmi dość sprzecznie, ale mimo wszystko ciągnie mnie do języków programowania, tylko boję się, że sobie nie poradzę w świecie tych cyferek, wyrażeń, algorytmów, obliczeń, wartości itd. Oczywiście podstawy matematyki do dla mnie nie problem, bo i oceny w szkole nie spadały poniżej 3, a niekiedy nawet 4. :P Tak więc pytanie - czy jest sens żebym zabierał się za GML, kiedy mam poczucie, że z zaawansowanej matematyki jestem zwyczajnie marny?
  5. Tanabe

    Wielki dylemat!

    Witam wszystkich użytkowników. Chcę rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem gier. Jak na razie bawiłem się różnymi edytorami sporadycznie, że tak powiem nie potrafiłem znaleźć miejsca i na dobre zadomowić w którymś z edytorów. Może krótko napiszę co mnie mile zaskoczyło w danych edytorach: Game Maker - GML, elastyczność, ogromna społeczność (chyba największa spośród użytkowników wymienionych tutaj programów), szybka pomoc - dużo artykułów, kursów, poradników, tutoriali, przykładów. Construct - możliwości graficzne, świetnie skonstruowany edytor zdarzeń, program na licencji Open Source, co dobrze rokuje na przyszłość, bardzo intuicyjny jako całość. Multimedia Fusion 2 - chyba najprostszy z wymienionych, dużo wtyczek... i to chyba tyle. Game Editor - dziwactwo jak dla mnie, ale mogę się mylić. Jeśli miałbym wybrać edytor w którym jestem najbardziej obeznany, to będzie to Construct. W GM bawiłem się dość dawno temu i na dzień dzisiejszy już nic nie potrafię. Mam mnóstwo pomysłów i patentów, mobilizację oraz natchnienie, ale niestety wielki dylemat co do narzędzia w którym będę pracować. Mam nadzieję, że wy mi pomożecie w wyborze i podacie kilka ciekawych i zachęcających argumentów co do edytora, który mi polecicie. :) Czego wymagam od takiego narzędzia? Kilka rzeczy: - Elastyczności w kodowaniu / programowaniu gry. - Duża wydajności - Duże możliwości graficzne, wspomaganie sprzętowe itd. - Intuicyjność - ...ogólnie duże możliwości! Czekam na wasze opinie i argumenty! Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...