Skocz do zawartości

Neko

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Neko

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. W najnowszej wersji 1.3 zostalo to poprawione. Zostało jeszcze wprowadzonych parę niewielkich zmian. A ja czekam na twoją końcową opinię :thumbsup:
  2. Witam Przedstawiam mój projekt, który jest kontynuacją komercyjnej gry RPG Septerra Core Legacy of the Creator. LINK DO GRY: wersja 1.4 z usuniętymi wszystkimi bugami (gra nie wymaga zainstalowania programu rpg maker xp) Septerra Core Dream About the Past Oficjalna strona internetowa: Oficjalna strona FABUŁA: W oryginalnej pierwszej części poznajemy świat Septerry składający się z 7 powłok, a każda zamieszkana przez ludzi i zwierzęta. Główny przeciwnik - Doskias - chce je połączyć, by poznać sekret mocy dawno ukrytej przez stwórcę. Cel zostaje przez niego osiągnięty, przy okazji zabijając wielu ludzi. W mojej części gra zaczyna się 3 lata po fakcie. Osobnik, o imieniu Nergal (gdyby co, nie jestem fanem tego muzyka znanego wszystkim) , chce zemścić się za wszystkie krzywdy, które wyrządził Doskias. Zawiera pakt z demonem Draxxem, dostając moc i przy okazji obiecając mu zdobycie kamienia, dzięki któremu Draxx będzie wolny. Dzięki mocy, którą otrzymał od Draxxa, udaje mu się zdobyć niesamowicie silną broń, która powoduje wielki wybuch i ponowne oddzielenie wszystkich powłok. Skutkiem będzie niekontrolowany ruch powłok, co doprowadzi do ich zderzenia i okrycia ciemnością. Spowoduje to powstanie wielkiej armii nieumarłych. Musisz powstrzymać katastrofę. Co będzie dalej trzeba już się samemu przekonać. Gra posiada 2 zakończenia. W pewnym momencie będziesz mieć wybór, i ty decydujesz, którą drogę wybierasz. Po etapie wyboru następują całkowicie inne zdarzenia, lokacje i wrogowie. Grywalność: Masz do wyboru 10 postaci. W 1 części było 9, w mojej Doskias przechodzi na dobrą stronę i walczy razem z tobą. System walki został urozmaicony o skrypt Real time battle i inne dodatki (styl Final Fantasy 7). Grafika: Grafika w 80% jest niestandardowa. Czemu tylko w 80%? Po prostu jak czegoś brakowało, to niestety musiałem użyć standardu. Muzyka: 100% niestandardowa. Oryginalne utwory i dźwięk z oryginału gry + parę innych utworów. Wymagania: Niestety gra posiada większe wymagania systemowe niż sam rpg maker xp. Zalecane minimum to: - 1.5 GHz - 512 MB RAM - 220 MB wolnych na dysku Oczywiście mając niższe parametry gra pójdzie, ale będzie się strasznie zacinać. By gra chodziła 100% płynnie należy mieć: - 2 GHz - 800 MB RAM - 220 MB wolnych na dysku Żeby nie pojawiły się komentarze typu "zapewne 95% twojej gry to muzyka, dlatego tyle zajmuje", poniżej rozpisałem ile zajmują poszczególne foldery: - grafika 89 MB - audio 121 MB (58 MB muzyka, 63 MB dźwięki) - dane 10 MB Przyciski dodatkowe: W trakcie gry należy używać dodatkowe przyciski: - Z - włącza okno zmiany drużyny - A - włącza mapę - S - wyłącza mapę - Q - miejsce na wpisanie kodu - F12 - pauza Kod: W grze jest jeden kod. Na powłoce trzeciej jest do niego podpowiedź. Dodam, że użyte są tylko drukowane litery bez spacji. By odgadnąć kod, wystarczy podstawowa znajomość angielskiego. Podziękowania: W creditsach umieściłem podziękowania, ale chcę raz jeszcze na forum podziękować dwóm osobom, które zrobiły dla mnie bardzo dużo. Są to Żbix (stworzył dużą ilość charsetów) i Sabikku (stworzył i pomógł przy skryptach). Skrypty - Wzrost obrony wraz ze zdobytym levelem - Caterpillar - Paski życia i źródła - Nowe menu - Battle ikony - Pauza - Easy party switcher - Zmienianie rozmiaru charsetów - Real time active battle i parę zmian w już istniejących skryptach. Jeżeli plik będzie już nieaktywny proszę dać znać. Jednak będę co pewien czas sprawdzać możliwość ściągnięcia gry i będę ją uploadował w razie potrzeby. 5 Screenów: http://img89.imageshack.us/gal.php?g=mapawiata.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...