Skocz do zawartości

taos

Użytkownicy
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O taos

  • Urodziny 04.11.1911

O mnie

  • Skąd
    Ironforge
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia taos

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. dodaj opcję podpowiedzi, np. pierwsza litera przy podsumowaniu obok zamknij przydało by się powtórz :)
  2. troche offtop ale broń i granaty to psychiki raczej nie mają :P ,a to psychiczne to pomyliłeś pewnie z angielskim physics-fizyczne, a psychic-psychiczne :) Dziękuję za uwagę.
  3. dodaj trzy obiekty jako sciany i jeden jako drzwi z alarmem albo kolizją z plażą żeby się otworzyły :P
  4. ee... nie jak usunę to co mówiłeś to przestaje
  5. w takim razie jak sprawić żeby strzała spadając obróciła się?
  6. przecież dałem gmk w uploaderze moim a link bezpośredni o tu
  7. ściągnął ktoś w ogóle i zobaczył o co chodzi? :P
  8. grawitacja zależna od prędkości? To serio tak działa? Im szybciej leci coś tym bardziej jest przyciągane? Dobrze rozumiem?
  9. ok dzieki za siłę naciągu :), teraz problem z grawitacją
  10. Witam, Mam problem chyba z grawitacją, daje linka chodzi o łuk, jeśli wystrzelę strzałę równolegle do ziemi to spada prawie od razu jak to naprawić? i jeszcze jedno jak zrobić regulację siły naciągu na zasadzie im dalej myszka od łuku tym mocniej naciąga?
  11. GML if (mouse_check_button(mb_left) && !keyboard_check(vk_control)) mógł by ktoś wytłumaczyć co to jest " && ! "
  12. powiedzmy, że ctrl to hamulec ręczny :P
  13. Może źle wytłumaczyłem, mam taki kod: GML if (mouse_check_button(mb_left)) { move_towards_point(mouse_x,mouse_y,2) } else { speed = 0 } if keyboard_check_pressed(vk_control) { speed = 0; instance_create(x,y,bolt) } z którego według mnie wynika, że jeśli wciskam ctrl to powinien tworzyć się obiekt bolt (tworzy się) i obiekt w którym jest ten kod powinien zatrzymać się zgodnie ze speed = 0 , jednak zatrzymuje się tylko na chwilkę :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...