Skocz do zawartości

Lopez

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lopez

  • Urodziny 26.05.1990

O mnie

  • Skąd
    Głogów
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia Lopez

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. 1. GML instance_change(obj_zamieniamy); 2. GML if( bron[0] ) // Zmienna przyjmująca wartość true, kiedy gracz ulegnie kolizji z bronią { //kod strzału } 3. GML if( bron[0] && naboje[0] > 0 ) // Zmienna przyjmująca wartość true, kiedy gracz ulegnie kolizji z bronią. Zmienna naboje reprezentuje ilość naboi danej broni, której id znajduje się w tablicy. { //kod strzału naboje[0] -= 1; } 4. GML if( instance_number( obj_wrog) <= 0 ) { room_goto_next(); }
  2. Lopez

    Co to za czcionka

    Dzięki za odpowiedź, gnysku. Czyli wystarczy na czas kompilacji wyłączyć Clear Type i uzyskam efekt jak na screenie? Czy kiedy włączę Clear Type czcionki w programie nadal pozostaną niewygładzone?
  3. if((cośtam < 0 ) && (cośtam2 > 100)) { kod }
  4. Lopez

    Co to za czcionka

    Niestety, lecz ta czcionka ulega wygładzeniu w Game Makerze.
  5. Lopez

    Co to za czcionka

    Witam. Chciałbym zapytać ( o ile to nie jakaś tajemnica ), jakiej czcionki użytko w nowej konsoli serwera Almory Online. ( Obraz ) Potrzebuję umieścić równie czytelną co ta w swojej konsoli debugującej. Pozdrawiam.
  6. Właśnie, zapomniałem o możliwości przesyłania różnicy pozycji ( Tymon, piwo dla Ciebie ). Pozdrawiam! EDIT: Jeżeli ktoś zna ciekawsze rozwiązanie, czekam na dalsze odpowiedzi.
  7. Witam ponownie. Chciałbym się poradzić osób bardziej doświadczonych w dziedzinie komunikacji serwer - klient. Jestem na etapie optymalizowania przesyłu danych z klienta na serwer. Na dzień dzisiejszy wysyłam pozycję x oraz y tylko wtedy, gdy ulegną one zmianie. Czy jest sposób na wysyłanie danych jeszcze optymalniejszym sposobem? Całość dotyczy projektu gry platformowej, gdzie pozycja gracza zmieniać się może niezależnie od tego, czy gracz użył klawiszy kierunkowych. Pozdrawiam.
  8. Niestety obydwa rozwiązania odpadają. Dlaczego? Po pierwsze priorytetem w moim projekcie jest optymalizacja i szybkość działania. Po drugie zasoby zamieszczony w zewnętrznym pliku mają być jak najbardziej chronione od ich edycji i rozpowszechniania. Ale dzięki za odpowiedź.
  9. Witam ponownie. Napotkawszy problem, zwracam się z do Was z prośbą o pomoc. Potrzebuję zamieścić wszystkie zasoby aplikacji w jednym pliku o dowolnym rozszerzeniu, np. dat. Czego użyć by w jednym pliku zamieścić wszystkie pliki graficzne? Z tego co się orientuję, to takie rozwiązanie jest zastosowane w Almorze. Pozdrawiam.
  10. Lopez

    Between the Aliens

    Machnąłem Ci apteczkę na szybko. i przekreślona:
  11. Lopez

    Grafika klucza

    To i ja coś skrobnę...
  12. Niestety, kiedy dam pod zakładki, dalej widać czarne pole. Doda, że kolor rooma jest ustawiony na szary, natomiast nie mam pojęcia skąd tutaj czarny.
  13. Witam! W swoim programie używam biblioteki WinAPI 2, do stworzenia (między innymi) zakładek. Mój problem polega na tym, że za zakładkami pojawia się czarne tło: Całość znajduje się w oknie gry a nie w oknie stworzonym przez tą bibliotekę. Tutaj kawałek kodu, odpowiedziany za zakładki: GML //---------------------------- WinAPI Tabs ----------------------------// GUI_Win_Tab = API_Tab_Create ( GUI_Win, 152, 0, 600 - 111, 480 - GUI_StatusSpace - 20, WS_CLIPSIBLINGS); API_Styling_UseGameWindow ( 1, 1 ); // I DON'T KNOW HOW TO USE THIS API_Styling_SetAutoTransparency ( 1 ); API_Window_Redraw ( GUI_Win ); GUI_Tab = API_Control_GetHandle ( GUI_Win_Tab ); API_Tab_InsertItem ( GUI_Win_Tab, 0, "Console" ); API_Tab_InsertItem ( GUI_Win_Tab, 1, "Administration" ); API_Control_SetAutoTab (0); GUI_Tab_Static = API_Static_Create ( GUI_Tab, 10, 30, 467, 396 ); API_Control_SetText ( GUI_Tab_Static, "Some text here" ); Jak mógłbym usunąć ten czarny kolor? Pozdrawiam EDIT: Poradziłem sobie. Wystarczyło w ustawieniach gry, zmienić wartość koloru na zewnątrz rooma na szary.
  14. Dziękuję bardzo. A myślałem, że przejrzałem wszystkie przykłady :). Jeśli mogę, to chciałbym ponowić prośbę o przykład mmo Yody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...