Skocz do zawartości

Matt

Użytkownicy
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Matt

Major User

Major User (5/13)

0

Reputacja

  1. nooo ladnie teraz wreszcie moge sie przenies na 3D bo w 2D to juz troche nudno ;)) off toP: moze zaczniesz robic przyklady na zamowienie? xD jak tyle osob cie dreczy to masz juz prace ;P Matt.
  2. dales ze ma strzelac kiedy bedzie mniej niz 0 badz 0 -.-' wiec twoj kod raczej nie bedzie dzialal ;P daj: GML Create: naboje = 20 step: if naboje <= 0 { show_message("nie masz amunicji") } else { -> tutaj daj kod strzelania naboje -= 1 }
  3. Witam, mam pytanie czy da rade zrobic aby sprite po uderzeniu blyszczal sie przez powiedzmy 3 sec na bialo a potem wrocil do normalniej postacii? chodzi o taki efekt ze po uderzeniu obiekt jest przez pare sekund nie tykalny. chodzi mi o efekt jak w gm sprite editor - fade to color(white). Mam nadzieje ze mnie rozumiecie, Matt.
  4. Moj kolega kupil Symfonie C++, przeczytal 1 rozdzial, i ksiazka lezy u mnie ;)) Polecam ja, bo dzieki niej mozesz w LATWY sposob nauczyc sie C++, ale jak masz dobry mozdzek to mozesz sie nauczyc nawet z jakis tutkow w necie xD Matt.
  5. zamiast gin_padalcu daj instance_destroy, a zeby zmienic daj instance_change xD Matt
  6. 2 lata i 2 tyg. temu zaczalem robic w gm 5.3a ;)) Wczesniej tez probowalem, (kolo 2003 roku, jednak wtedy bardziej przypadl mi do gustu RPG Maker 2003(bylem w 6 podstawowce xD, wiec wolalem isc na latwizne)) No, a teraz to na gm 6.1 i gm7, no i oczywiscie C++/DX (dopiero poczatki) Ale mowie wam pokujcie troche, a robienie gierek napewno bedzie latwiejsze xD btw. No Comment xD Matt.
  7. A gdzie napisales ze robisz klon GTA 2? Napisales ze robisz gre GTA a chyba jasnowidzem nie jestem -.-' Matt. EDIT: Widac ze korzystasz z jakis przykladow(wnioskuje z komentarzy) po za tym to ten kod jest dobry i nie ma nic wspolnego z tematem(ustawia tarcie i to ze gdy gra sie zaczyna to gracz nie jest w samochodzie. moze lepiej zarzuc plik to Ci pomozemy.
  8. lol pisalem to zakladajac ze ma juz jakas konkretna wiedze na temat C++ a ten sie czepia heh...A z tym kolko i krzyzyk, to proponowalem mu, aby zanim sie przeniesie na jakies API zrobi cos w konsoli heh... A twoja rada jest naprawde EKSTRA.
  9. ja bym raczej proponowal odrazu OGL/DX no chyba ze wolisz isc na latwizne to zacznij od SDL ;)) a tak w ogole, to C++ to nie tylko hello world... Najpierw napisz powiedzmy kolko&krzyzyk w oknie konsoli, a potem wez sie za Api... Matt.
  10. nie wiem, podaj moze jakis kod bo moze byc wiele wyjasnien... czy robisz w 2D czy w 3D itp... bo wiesz moze uciekac bo np. dales mu kod na ucieczke , daj wiecej info... Matt.
  11. Nuuudaa... juz wole w IT se pograc ;)) Moje sugestie: -Mogles zrobic jumpthrought blocki(zeby mozna bylo skakac od dolu) -jakies triki -widoczny czas, i ta kameraaa wlaaa nie widze co jest 10 pixeli w gore -.-' -jakies efekty, przeszkody itp. bo to jest tylko kwestia czasu aby przejsc gre -jak spadniesz na dol to chyba nic Ci sie nie dzieje i mozesz znowu wejsc Matt.
  12. Matt

    BACKdown

    Ten gosciu to mnie ciagle rozbraja ;)) co do gry: No widac ze masz tylko THC w glowie ... :P
  13. co do Fizyki, to lepiej zacznij kuc w szkole, i wogole zacznij kuc, bo widze juz ktorys z rzedu temat dotyczacy gry 3D, musisz pojac ze nie odrazu Rzym zbudowano... EDIT: btw. jesli dodasz wszystkich do credits, to bedzie on zajmowal 2x wielkosci pliku twojej gry ;))
  14. maly offtop: Cora Wind, przestan wszystkich poprawiac, modem nie jestes, jeszcze do tego odswiezasz temat heh zal.pl Matt. Az taki stary ten temat nie jest PsichiX EDIT: No... ale tak czy siak odswiezyl i to jeszcze bezsensownym postem -.-'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...