Stworzyłem 21 objectów, które symbolizują sloty na itemki. Jest też kilka dodatkowych slotów na ekwipunek..
Próbuję teraz sprawić, by to wszystko jakoś działało..
Potrzeba mi zrobić żeby dało się wyrzucać itemki, zabierać z ziemi i ogólnie żeby ten ekwipunek sie kupy trzymał..
Bo mi coś nie wychodzi.. Itemki się nie przesuwają.. Pojawiają się na sobie..
Wiadomo, że item po zabraniu musi pojawić się na 1 slocie jeśli jest pusty itp.
Np. jak jakiś wyjme reszta się przesuwa.
Jaki object stworzyć do globalnych gdzie go wstawić?Jak ustawić wykrywanie zmiennych global do podnoszenia items i wyrzucania? I wreszcie: Jak zrobić ten ekwipunek na tyle prosty żeby można było (po zrobieniu) dosyć łatwo podłączyć pod niego kolejny item..? Żeby funkcjonował jak należy.? :unsure:
Gubie się! :huh:
Wydaje mi się, że trzeba użyć pętli na sloty i do tego zmienne na rodzaj akcji(wyrzuć,zabierz,do eq)???
Ktoś pomoże? Jak dla mnie to za bardzo skomplikowane, a nie znam się na pętlach.. :boxed:
Zapomniałem dodać, że ten ekwipunek znajduje się w kolejnym roomie i trzeba użyć zmiennych globalych..
Proszę o pomoc męczę się z tym od tygodnia!!!