Skocz do zawartości

ComeX

Użytkownicy
  • Postów

    143
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

Osiągnięcia ComeX

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. i mam jakieś .d3d i nie wiem czy mam zaznaczyć "do you want to use nomal vectors" tak czy nie i w dodatku model który w .blend ma 5MB w.obj ma 1KB
  2. Jak Marzipanem (czy jak to tam się pisze) zmienić model 3D w (chyba długą...) linijkę kodu?
  3. więc? (mam na myśli to, czy muszę dokładać do tego folder z teksturami) Edit:No ok, jak dać to do mojej gry?
  4. tzn. jest ale nie mam oddzielnych plików graficznych tak jak twój bilard
  5. no taki rower :) masz link, sam zobacz $$$ cenzura $$$
  6. a skąd wziąć tekstury? pobrałem model z neta
  7. tak, obejrzałem dokładnie i przykład i program (fajny stół :P) lecz nie wiem jak dodać. moja próba: podmieniłem pliki .obj i .mtl zmieniłem w skrypcie żeby "odtworzyło" ( i tu nazwa mojego pliku) i nic a tekstur nie mam (jak co)
  8. no to dobra, mam obiekt i twój program jak teraz to "wrzucić" i w ogóle na czym to polega? wrzucam przez twój program a potem co? jak dać to do gry?
  9. ok (jest triangule - czy jakoś tak) ale muszę użyć twojego programu czy mogę zrobić to w inny (łatwiejszy) sposób?
  10. no mam ale Wavefront jest do SketchUp'a to z blendera też muszę go użyć? I jeżeli już eksportuje to zaznaczyć jakieś szczególne opcje?
  11. no ok załapałem ale mój "rower" ma .blend O_o jak go zimportować? (jeżeli się nie da to może da ktoś namiary na rower? :))
  12. Ale to zrobić w Blenderze? PS. Mam jeszcze problem bo nie wiem jak obiekt (pobrany) wbić do programu O_o
  13. pobrałem blender, mam model, włożyłem model w blender (otwarłem :jezor: ), i nie wiem jak zapisać jako .obj, lub inaczej go importnąć do GM'a
  14. próbowałem, ale nie wiem jak :crying:
  15. Kurka! No ale dzięki, poszukam innego programu. A może mi ktoś jakiś podać? Doublepost - punkt 3 regulaminu. Warn. Platyna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...