Skocz do zawartości

adrian9

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia adrian9

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. https://gmclan.org/up5030.html nowa wersja
  2. a może mieć fabułę... dajmy na to, że określony bohater zostaje kontuzjowany tak, że jednocześnie traci on szanse na dalszą karierę. Następnie rodzi mu się syn, który zgodnie z życzeniem ojca ma zostać znanym piłkarzem. Wtedy zaczyna się nasza gra. Zaczynamy od orlików, i tak przechodzimy przez każdy etap gwiazdy świata piłkarskiego. a co do licznika goli, to już dzisiaj wspominałem na forum, że mam problem i nie doszedłem do tego co muszę poprawić... ale grunt to próbować :P
  3. Tytuł: Football Factory Gatunek: zręcznościówka (multiplayer) Opis: gra jeszcze nie posiada fabuły, ale mam nadzieję, że w kolejnych wersjach zostanie dodana. Jest to typ mulitiplayera co też będę starał się poprawić. W grze sterujemy graczami i za ich pomocą próbujemy zdobyć bramkę. Do wyboru mamy dwie plansze. Wszystko robię sam i po raz pierwszy więc proszę o wyrozumiałość. Download: https://gmclan.org/up5030.html Rozmiar pliku: 3.27 MB Autorzy: Programowanie: Adrian Zieliński Fabuła: Adrian Zieliński Grafika: Adrian Zieliński Muzyka: Adrian Zieliński Screeny: http://s4.zapodaj.net/69768665.bmp.html http://s4.zapodaj.net/41006202.bmp.html
  4. potrafi ktoś wytłumaczyć to tak abym zrozumiał jak to zrobić, bo ja dalej nic z tego nie kapuje :/
  5. mówię, że jestem początkujący i popełniam jeszcze sporo błędów. Męczę się z tym już od trzech dni i nic, dlatego napisałem tutaj :P
  6. a jeżeli mam tak : Information about object: pilka Sprite: piłka Solid: true Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Create Event: execute code: Step Event: execute code: vspeed+=1 Collision Event with object team_a: bounce precisely against solid objects execute code: vspeed=-12 Collision Event with object team_b: bounce precisely against solid objects execute code: vspeed=-12 Collision Event with object sciana: bounce not precisely against solid objects Collision Event with object bramka: display message: gool gracz 2 jump to the start position execute code: control.team_b += 1 Collision Event with object bramka2: jump to the start position display message: gool gracz 1 execute code: control.team_a += 1
  7. Information about object: control Sprite: <no sprite> Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Create Event: execute code: team_a = 0 team_b = 0 Draw Event: execute code: draw_text(x,y,string(team_a)+":"+string(team_b))
  8. w create controlu : team_a = 0 team_b = 0
  9. http://s3.zapodaj.net/47991433.jpg.html
  10. wyskakuje mi błąd :/ nie wiem co mam zrobić:/
  11. wprowadziłem te zmienne do create piłki... i dodałem, że przy zderzeniu z bramką wartość zmiennej wzrastać będzie o 1 ... co teraz mam zrobić ?
  12. tyle tylko, że chciałbym aby było to na początku dla mnie zrozumiałe, bo z tych kursów to ja raczej nic nie wywnioskuje :/
  13. no wszystko ładnie pięknie, tyle tylko, że jestem tu nowy i nie mam nawet pojęcia jak zrobić te zmienne :/
  14. tak bramka jest obiektem... po prostu chodzi mi o takie wyświetlanie wyników jak np. w grach piłkarskich . Gdy gracz zdobywa bramkę to zmienia się wynik o jedną bramkę na jego korzyść.
  15. chodzi mi o to, że przy uderzeniu piłki o bramkę gracza 1, wynik (który chciałbym aby widoczny był u góry ekranu) się zmieniał o 1 dla gracza 2 i analogicznie przy uderzeniu piłki o bramkę gracza 2 punkt otrzymuje gracz 1. :D mam nadzieję, że rozumiecie :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...