Poprawiłem kilka rzeczy i wrzuciłem poprawioną wersję gry (pierwszy post uaktualniony): Krótka lista rzeczy, które poprawiłem:
- bug, ze sprite’ami – mam nadzieję, że teraz nie będzie już problemem,
- dodałem podział na 2 skoki, niższy i wyższy, co ma trochę pomóc, przy regulowaniu wysokości skakania,
- dodałem kilka checkpointów, dzięki którym będzie teraz możliwość zapisu (i odczytu ostatniego stanu zapisu w menu),
- poprawiłem trochę menu, wydaję mi się, że jest przejrzyste, ładne i pasuje do reszty,
- jak pisałem wcześniej dostałem od Jakima ciekawą nutkę, która chyba lepiej pasuje, niż poprzednia (dzięki Jakim :D),
- cd. Zwiększenia dynamiki – chciałem by gra była bardziej podobna do 'klasyczniejszych' platformówek, tzn. nie chciałem robić z niej drugiego Super Meat Boy’a lub Guacamelee, dlatego postanowiłem nie zmieniać szybkości poruszania się itp. Co za tym idzie pad też nie został zaimplementowany. W przyszłości, gdy będę pracował nad inną grą, która prawdopodobnie będzie bardziej arcade’owa postaram się o dodanie możliwości kontrolowania herosa padem.
Mam nadzieję, że poprawki polepszyły trochę ogólny zarys gry. Tworząc ją na samym początku chciałem sprawdzić się i zebrać sobie listę z rzeczami, które powinny się znaleźć w platformówce, tak aby miała ona ręce i nogi, oraz checkpointy i regulację skoku :D Dzięki za pomoc i wszelkie porady.
I jeszcze skriniack z menu: