Skocz do zawartości

ichigo the shinigani

Użytkownicy
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Skąd
    czarnolesie
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia ichigo the shinigani

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. a jak w tym kodzie zwiększyć wielkość czcionki? bo takie małe jest
  2. a w tym ileśtam co mam wpisać bo ja chce aby wyświetlało to ile mam gp (to nie tibia 2 :D) i np. jeśli zbiorę monetę która dodaje np.5gp żeby w tym też się zmieniło
  3. Jak zrobić obiekt który by wyświetlał by mi ilość zmiennej "gp" czyli ile mam kasy :D
  4. Nadal mam problem z tymi zmiennymi. Chodzi mi o to że gdy bohater zkolizjuje z kryształem to zmienna redkula=1 bo wtedy naciskając spacje mogę wystrzelić czerwoną kule. w create bohatera mam tą zmienną redkula=0 więc w następnym roomie już nie mogę. GML w create bochatera global.redkula=0 GML w naciśnięciu spacji ale to działa jak nalerzy if global.redkula=1 { if mana>=19 {instance_create(x,y,kola2); mana-=20;}} GML w kolizji z kryształem global.redkula=1
  5. mam to w evencie alarm0 a jak zrobić żeby gdy raz zmieni się jakaś wartość żeby była cały czas w wszystkich kolejnych roomach?
  6. mam taki kod GML instance_create(x,y,slime) alarm[0]=25 i powinno tworzyć obiekt slime co sekundę a tworzy cały czas jak z karabinu maszynowego i jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić tak jakby globalną czar zdobyty=1 żeby po zmienieniu rooma nadal była
  7. Jak zrobić że przy kolizji obiektu bohater z obiektem klocek view z view 1 zmienia się na view 2
  8. nie znam się na tym. Jak zrobić że gdy bochater zbliży się na odległość 600 pixeli do obiektu spawner to żeby w objekcie spawner alarm[0]=1
  9. proszę o kod dla hp dla gracza i żeby gdy zkolizjuje z potworem to mu odjeło 1 hp a gdy graz będzie miał 0 hp żeby był restart gry i żeby w obiekcie healt gdy hp spadnie z 3 na 2 żeby sprite sie zmienił na healt 2 a gdy spadnie na jeden to żeby sprite sie zmienił na healt 1
  10. kolizja działa ale dalej nie umieram jak zkolizjuje z trzema wrogami. bo mam na początku 3 ha a jak zkolizjuje z jednym wrogiem to hit-=1 i zrobione że się wrog niszczy.
  11. w create bochatera dalem hit=3 w kolizji z wrogiem dalem hit-=1 a w step bochatera dalem if hit= 0 {show_message('przegral :('); game_restart()}
  12. chodzi o to że nad bochaterem jest objekt hp i żeby on się poruszał tak samo jak bochater
  13. jak na moim spricie mogę zrobić przezroczystość w starszej wersji game makera był to pixel w dolnym lewym rogu a w gm8 nie wiem jak mogę to zrobić
  14. coś jest nie tak bo pociski lecą nie z początku statku w tą stronę w którą jest statek obrócony tylko jakoś pod ukosem i jak nacisnę strzałkę w przód to mi statek ciągle przed siebie bokiem leci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...