Dzięki, ale dalej wiele z tego nie rozumiem. Nie potrzebuję obracać obiektu, ponieważ pozycję wyświetlania mam dobrze obliczoną. Chodzi mi tylko o podmienianie samego obrazka tekstury w zależności od kierunku kamery, oraz tego obiektu.
edit:
Już sam doszedłem, dzięki mimo wszystko za pomoc.
Znalazłem w końcu gdzieś przykład na to (sory ale już nie pamiętam gdzie).
W create tekstury dałem:
a=point_direction(x,y,kamera.x,kamera.y);
widok=a*8/360;
Potem w Draw:
{
var text;
if widok>=0 and widok<2 then
{text = sprite_get_texture(sp_bok1,0);
d3d_draw_wall(x-9*global.camsin,y-10*global.camcos,15,
x+9*global.camsin,y+10*global.camcos,-8,text,1,1);}
else if widok>=2 and widok<4 then
{text = sprite_get_texture(sp_tyl1,0);
d3d_draw_wall(x-9*global.camsin,y-10*global.camcos,15,
x+9*global.camsin,y+10*global.camcos,-8,text,1,1);}
else if widok>=4 and widok<6 then
{text = sprite_get_texture(sp_bok2,0);
d3d_draw_wall(x-9*global.camsin,y-10*global.camcos,15,
x+9*global.camsin,y+10*global.camcos,-8,text,1,1);}
else if widok>=6 and widok<8 then
{text = sprite_get_texture(sp_przod,0);
d3d_draw_wall(x-9*global.camsin,y-10*global.camcos,15,
x+9*global.camsin,y+10*global.camcos,-8,text,1,1);}
}
To jest wzór na 4 obrazki,i wymaga dopracowania, ale jakoś pomału się tym zajmę. Myślę, że temat jest do zamknięcia.