Skocz do zawartości

JAWS

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia JAWS

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam od kilku miesięcy zajmuje się tworzeniem internetowej gry o nazwie Polyhedron, co znaczy Wielościan. Akcja gry rozgrywa się w przyszłości, a dokładnie w drugiej połowie 22-ego wieku. Gracz staje na czele 1 z dwóch cywilizacji dostępnych w grze. Pierwsza cywilizacja jest to cywilizacja ludzi - taka jak nasza, w ich skład wchodzą najróżniejsze jednostki piechoty takie jak komandosi, dragoni uzbrojeni w miotacze ognia, sanitariusze i grenadierzy. Oprócz jednostek piechoty dostępne są roboty(grizzly z kołowrotkami laserowymi i temidia - olbrzymi robot na 4 nogach, posiadający potężną broń dziesiątkującą oddziały wroga). Oczywiście w każdej walce niezastąpione są pojazdy - na ich czele wyróżnia się czołg hades najlepiej sprawdzający się w porządkowaniu linii wrogich jednostek. Nawije - jest to druga cywilizacja w grze, powstała w oparciu o mikroorganizmy, które rozwineły się do tego stopnia, że zawładneły kosmicznymi stworzeniami. Nawije mimo iż są zwierzętami nie są bezbronne w grze. Grając nimi gracz może sterować dwunogami, wielonogami i pełzaczami. Każda z tych grup posiada kilka rodzajów wszelkiego rodzaju robactwa takich jak karakul(olbrzymi pająk uzbrojony w pajęczynę do atakowania samolotów), jamokwasy(ich ulubionym zajęciem jest pluć kwasem na wrogie jednostki), skorpiony, miazgarule(posiadają wielometrowe macki, które służą im jako bicze do chłostania), kraken(olbrzymi robak, którego aby móc mutować trzeba najpierw ewoluować na drzewku postępu). Gra, którą tworzę jest już zrobiona i grają w nią ludzie. Jednak to, że jest już zrobiona nie oznacza, że to jest koniec nowości w grze - gra jest cały czas rozwijana. Kogo szukam ? Szukam osoby z wyobraźnią, która przygotowałaby autorskie obrazki niedużych rozmiarów do gry np. do takiego opisu: Cywilizacja: Ludzie Jednostka typu: Robot Nazwa: Grizzly Opis: Średnia maszyna krocząca, obsługiwana jest przez 4 ludzi, uzbrojona w kołowrotki laserowe jest zmorą lekkich jednostek. lub takiego: Cywilizacja: Nawije Jednostka typu: Pełzacz Nazwa: Jamokwas Opis:Ulubionym zajęciem Jamokawsów jest plucie kwasem na wrogie jednostki. Jamokwasy posiadają olbrzymi układ spluwawczy pozwalający wypluć slinę kwasu mogącą dolecieć do pojazdu latajacego. lub np. dla loga korporacji dostępnej w grze. Co mogę zaoferować w zamian ? Oferuje: * na stronie głównej z grą zostanie utworzony link o nazwie Autorzy, osoba, która pomoże przy projekcie będzie miała tam swój wpis z możliwym zdjęciem, stroną www * być może stworzenie grafiki może pomóc przyszłemu zleceniodawcy/pracodawcy wybór właśnie tej osoby, bo chociażby zobaczy, że gra jest ciekawa i grę gra sporo osób, wiec warto powierzyć tej osobie * będziesz mógł/ła zmierzyć się wyzwaniem zrobienia grafik * twoje grafiki będą podziwiane przez wielu graczy - nie będą leżeć, gdzieś w mało odwiedznych miejscach * będzie można wpisać sobie do portfolio, udział w tworzeniu tego projektu * specjalny stopień z kolorem na naszym forum * będzie można pokazać swoim dzieciom, grafiki jakie to się robiło kiedyś * możliwe zyski, gdy pojawi się konto premium. Adres gry: Polyhedron - Strategiczna Gra Online Mój adres e-mail: never-after<małpa>o2<kropka>pl GG: 1071895
  2. JAWS

    Polyhedron

    dużo jest gier w PHP ja swoją zrobiłem w czymś innym użyłem ASP.NET, MSSQL z T-SQL + AJAX i JavaScript, ale to to wiadmo :P
  3. JAWS

    Polyhedron

    ostatnie nowości z gry: * gdy w bazie skończą się surowce, trzeba szukać nowych złóż surowców, a potem wiercić wieżami wiertniczymi pod powierzchnią ziemi by móc znowu wydobywać surowce, oczywiście aby móc wiercić trzeba przydzielić pracowników do wież wiertniczych * można zbierać próbki z różnych miejsc kosmosu, zebrane próbki można badać, a nasze wyniki sprzedawać korporacji * w grze można sprzedawać również wojsko * w grze istnieje coś takiego jak fundusz, z którego można skorzystać, gdy przegra się bitwę, wtedy można odzyskać z pomocy część surowców * szczegółowy raport o stanie Imperium * symulator walk, kalkulator sprzedaży wojska i surowców
  4. JAWS

    Polyhedron

    Dziś została dodana nowa nieoficjalna wersja gry - 1.0 Poniżej podaje kilka zdjęć: Zakładka Imperium: http://img232.imageshack.us/img232/6749/imperiumlg3.png Zakładka Kolonia planetarna - widok na budynki typu Nauka: http://img219.imageshack.us/img219/2695/koloniahe6.png Wszystkich lubiących dobre gry strategiczne zapraszam do pogrania w grę Polyhedron.
  5. JAWS

    Polyhedron

    zdjęcie będą prędzej lub później, poniżej zamieszam nowe zdjęcia dodane do galerii gry: Widok na mapę galaktyki: http://img135.imageshack.us/img135/3131/5aok7.gif Terytoria korporacji i kolektywów: http://img381.imageshack.us/img381/1904/37143510jz5.gif Wysyłanie torbaczem olbrzymim poczwarek do pracy w kolektywie: http://img70.imageshack.us/img70/4925/foto4tg8.gif Przydzielanie pracowników i energii do pracy w bazie regionalnej: http://img66.imageshack.us/img66/5600/foto9of0.gif pozdrawiam
  6. JAWS

    Polyhedron

    Dzięki za info, w nocy wrzucę aktualizację i ustawię limit do 30 znaków (nie sądziłem, że ludzie mają ponad 20 literowe maile :P) Aha ostatnio z ciekawych nowości w grze dodałem możliwość pracy w korporacji / kolektywnie aby pracować wystarczy mieć wolnych ludzi/poczwarki w swojej bazie, oprócz tego trzeba posiadać transportowiec/torbacza olbrzymiego aby tych ludzi/poczwarki zawieść na miejsce pracy. W przyszłości będzie można również pracować w niebezpiecznych strefach, wtedy zapłata będzie większa, jednak będzie moglo się zdarzyć np. niebezpiecznie zdarzenie jak zawalenie się szybu górniczego itp.
  7. JAWS

    Polyhedron

    Doskonale Ciebie rozumiem :) na razie testuję grę (wiec to może być trochę odpychające od gry - kojarzy się to z błędami), później wrzucę link do strony na różnych toplistach i innych i zobaczymy jak to będzie :) a i jakby Ciebie ciekawiło to oprócz tych ras są też korporacje i kolektywy dla których wykonuje się misje w grze. na razie gra w Internecie ma 2 dni, ale robię ją od dłuższego czasu i w miarę możliwości poświęcam jej kilka godzin dziennie na zrobienie czegoś dodatkowego. pozdrawiam
  8. JAWS

    Polyhedron

    to, że jest to gra w kosmosie nie znaczy, że to jest klon OGame w mojej grze są 2 różne cywilizacje, w OGame tego nie ma, oprócz tego są inne rzeczy których nie ma w OGame oczywiście podobieństwa są :P ale to normalne pzdr ;p
  9. JAWS

    Polyhedron

    słońca jeszcze dodam , tylko muszę wymyślić dla niego jakieś specjalne znaczenie
  10. JAWS

    Polyhedron

    Ok dzięki za info, w nocy wrzucę poprawkę.
  11. JAWS

    Polyhedron

    według wikipedii: w moją grę gra się przez przeglądarkę internetową - tak jak tam jest to napisane :)
  12. JAWS

    Polyhedron

    Tytuł: Polyhedron Gatunek: strategiczna MMOSG Opis: Akcja gry rozgrywa w przyszłości. Gracz staje na czele jednej z dwóch cywilizacji (ludzi lub kosmicznych organizmów) by walczyć o kształtowanie się Świata. Cały Świat podzielony jest na galaktyki, układy słoneczne, planety i regiony. Można zatem będzie walczyć przy powierzchniach planet statkami kosmicznymi oraz na samych planetach - czołgami, żołnierzami, karakulami i całym innym robactwem lub maszynerią. Na stronie znajduje się również możliwość zalogowania się na konta testowe obu cywilizacji bez wcześniejszej rejestracji. Na razie szukam testerów, którzy chcieliby sprawdzić grę, wiec jeżeli jesteś chętny to zapraszam. Zadaniem testerów jest pograć w grę jedną cywilizacją i wychwycić błędy podając je na forum. Autorzy: JAWS. Screeny: Widok na układ słoneczny: http://img370.imageshack.us/img370/3210/foto1ky5.gif Planeta rzutem z góry: http://img527.imageshack.us/img527/9970/foto2gd2.gif Kawałek drzewka technologicznego cywilizacji ludzi: http://img134.imageshack.us/img134/4513/foto3co9.gif Więcej zdjęć na stronie gry. Link do gry: http://polyhedron.aspnet.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...