Witam.
Moją ulubioną grą jest Gta Sa. Nie wiem czy wiecie ale istnieje możliwość pisania misji do tej gry przy pomocy programu o nazwie Sanny Builder. Język programowania jaki jest wykozystywany do tego to jak się nie mylę to C++. No więc misja ta polega na tym że jest sobie trzech gości(botów) poustawianych w różnych miejscach blisko siebie na mapie, a nad każdą z tych trzech postaci widniej taki marker jak na obrazku po niżej:
Główny bohater ten na przodzie dostaje od swojego szefa żeby ich załatwić (taką misie piszę). No i on ich tak załatwia po kolei. No i gdy taki ich załatwia po kolei te markery po winny znikać. Np. jeżeli zginie jako pierwszy bot "a1" to znika z nad jego głowy marker i dalej jeżeli zginie bot "a2" to też znika marker no i tak samo dzieje się z trzecim botem i jego markerem. Jednak tak nie zawsze jest bo gdy zginie jako pierwszy bot "a2" to nie znika ten marker. Dopiero jak załatwię tego bota "a2" to marker znika i ten z bota a2 i a1, a nie powinno się tak dziać.
A powinno być tak że bez względu w jakiej kolejności aktor zginie to zawsze z nad jego głowy ten marker znika.
No i podam kod:
Za pomocą tego opkodu tworzy się te markery nad głowami
0187: $MARKER1 = create_marker_above_actor $OFIARA1
a to skrypt z którym mam problem nie wiem jak poustawiać żeby te marker znikały tak jak napisałem wyżej
:check1
wait 10
if
0118: actor $OFIARA1 dead //sprawdza czy aktor zginoł
jf @check2
0164: disable_marker $MARKER1 //niszczy tego markera nad głową
:check2
wait 10
if
0118: actor $OFIARA2 dead
jf @check3
0164: disable_marker $MARKER2
:check3
wait 10
if
0118: actor $OFIARA3 dead
jf @check1
0164: disable_marker $MARKER3
Mam nadziej że dobry dział i że nie pomyliłem for :) i z góry dzięki za odpowiedź.