Robiąc
GML
draw_background_ext("moj_background",0,320,640,160,0,c_white,0.6)
albo
GML
draw_background_ext(1,0,320,640,160,0,c_white,0.6) //1 - numer tego backgrounda jak cos;)
Background pokazuje sie prawidlowo (zajmujac okolo 1/3 ekranu, na górze) , przeźroczystość też prawidłowo, ale colory źle ;< . Chciałbym całkiem bez 'kolorowania' go, dalem więc c_white zgodnie z:
draw_background_ext(back,x,y,xscale,yscale,rot,color,alpha) Draws the background scaled and rotated with blending color (use c_white for no blending) and transparency alpha (0-1).
A jest całe czarne :( , tzn cały background (wszystkie na nim szczególy, wzory itp co na nim są) stały się czarne, jakby cały został wypełniony kolorem. Więc się pytam : czy da się zrobić draw_background_ext bez fillowania colorem? Albo jakis inny sposob zeby temu zaradzic...?