Sentimental
Gra akcji 2D opierająca się na komercyjnych produkcjach typu Silent Hill. Jest to mroczna gra w styl Survival horror. Dużo elementów grozy, strachu. Widok zabijającego zombie z ostatniego naboju - bezcenne. W grze będziemy przeważnie rozwiązywać zagadki, kombinować, uciekać, czy nawet walczyć z różnymi potwornymi istotami. Mechanika Gry
Ma być prosto, ot WSAD chodzimy, Shift + WSAD = Bieganie!
Myszką się obracamy, PPM aby celować(W tym momencie chodzimy wolniej, lecz mamy możliwość strzelania!).
I - Włączenie inwentarza, F - włączenie latarki.
Nasz bohater nie jest maszyną więc się po jakimś czasie męczy, więc aby odnowić szybko energie pijemy znaleziony gdzieś po drodze napój energetyzujący. W grze panuje ciemność więc korzystamy z latarki, niestety jak każda inna działa na baterie, więc będziemy zmuszeni do ciągłego przeszukiwania mebli i nie tylko w poszukiwaniu za bateriami.
Gra ma zmuszać gracza do ciągłego napięcia, rozglądania się, przeszukiwania, uciekania - w 4 słowach "Ma trzymać w napięciu". W grze będzie także interakcja z otoczeniem, będziemy demolować meble, niszczyć skrzynie itp. Może się zdarzyć, że natrafimy na potwora odpornego na kule (kuloodporny?), wtedy będziemy zmuszeni ruszyć głową i dla przykładu, zabrać z podłogi deskę z gwoździami aby pokonać stwora. Będziemy zwiedzać rozbudowane miasto pełne zagadek. Główne lokacje w grze to kanały, przedmieścia, park i mroczne jaskinie.
Celem gry będzie odnalezienie zaginionej kochanki - za która oddalibyśmy całe nasze życie. Twórcy gry (na chwilę obecną)
Oprawa graficzna = Propaganja
Programowanie = CuB3
Designe = Fallord
Ps. Jesteśmy otwarci na wszelkie aluzje/pomysły i chętnie przyjmiemy wszelaką pomoc z Waszej (łaskawej) strony ;) Autor tekstu: Fallord
Korekta: CuB3