-
Postów
2 911 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
14
Odpowiedzi społeczności
-
Threef odpowiedź w Jak zastąpić blendmode w HTML5 został oznaczony jako odpowiedź
Zaznaczyć w apce obsługę WebGL i zrobić to shaderem z podobnym efektem do bm_subtract
-
Threef odpowiedź w Polskie znaki w draw text i wysrodkowanie został oznaczony jako odpowiedź
show_message() to funkcja debugowa. Nie powinno się jej używać do niczego innego bo wygląda ohydnie. Jeżeli chcesz wyświetlać jakieś komunikaty to musisz stworzyć własne okienka.
Jeżeli chodzi o wyświetlanie polskich znaków to musisz upewnić się 2 rzeczy. Jeden, to to czy twoja wybrana czcionka w ogóle ma polskie znaki, a druga rzecz to to co napisał Uzjel. Musisz dodać character range polskich znaków. Najlepiej spróbuj użyć przycisku Add from code
-
Threef odpowiedź w Tekstury na jednym sprite został oznaczony jako odpowiedź
Jest draw_sprite_part_ext(). On pozwala narysować fragment z ze sprite.
Ale niestety jeżeli chodzi to że klon Minecraft jest prostą rzeczą to nie mogłeś być bardziej w błędzie. Zoptymalizowanie tego by jakkolwiek działało jest prawdziwym wyzwaniem.
-
Threef odpowiedź w Górki w beatemupie został oznaczony jako odpowiedź
To rozumiem że yy_jump było w zakresach -coś do 0? Skacząc robisz tę wartość na minus?
Może coś takiego?
var col=instance_place(x+hspd_,y,objBLOK); if col && yy_jump>=col.yy_high // yy jump wysokosc skakania uwzględniająca to gdzie stoimy a yy_high to wysokość bloczku z którym kolidujemy { while !place_meeting(x+sign(hspd_),y,col) { x+=sign(hspd_) } hspd_=0 } else { // funkcja spadania } x+=hspd_;