Skocz do zawartości

Milky

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Milky

  • Urodziny 07.01.1994

O mnie

Osiągnięcia Milky

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Sorki, nie zauważyłem :) Właśnie tego przykładu szukałem! Tylko nie mogłem go znaleźć dla GM 6.0! Dzięki wielkie! :P
  2. Ok, dzięki wszystkim. Teraz "tylko" trzeba zacząć :) Edit: Ten przykład widziałem, ale jest na GM 7.0 i tylko dal wersji Pro.
  3. No tak, Izometria. Ale jak pokombinować z tą głębokością? :) Nigdy takiej gry nie robiłem, więc chce zobaczyć jak to jest zrobione. Edit: Nie wiem jak się do tego zabrać... :( Znalazłem przykład izometri, ale top down. Mniej więcej wiem o co chodzi. Więc co muszę zrobić z głębokością, aby to wyglądało na "3D"?
  4. Ale chce aby to było fałszywe 3D. Bo nie potrafię za bardzo posługiwać się obiektami 3D. Tak w ogóle to przecież nic nie wnosi do tematu. Może masz jakiś przykład na GMa 6.1? Edit: Znalazłem taki przykład tylko, że plik GMK, wiec nic nie zdziałam. Szukał jakiegoś na GM 6.0.
  5. Witam! Od paru dni poszukuje przykładu z FPS na Game Makera 6.1/6.0, ale jakoś nie mogę go znaleźć. Widziałem tylko przykład Marka Overmansa (albo jakoś tak), ale nie posiadam zarejestrowanego GM 7.0. Czytałem, ze może tworzyć fałszywe 3D. Może macie jakieś pomysły? Z góry dzięki! Pozdrawiam Milky!
  6. Ok, działa. Wielkie dzięki! Sam nigdy bym sobie z tym nie poradził. Jeszcze raz dzięki!
  7. No tak, lecz teraz bohater ciągle biega w miejscu i nie zmienia sprite przy skakaniu.
  8. Wszystko działa, tylko, że bohater nie chce sie zatrzymać :P Znaczy biega w miejscu.
  9. Nic nie wyskakuje, po prostu kiedy naciskam klawisz nic sie nie dzieje. Zrobiłem tak, jak mówił Sirluki.
  10. Ech... przecież czytałem to parę razy... Myślę, że nie wiesz o co mi chodzi... Przecież nie zrobię tej gry na klockach... Inne sugestie? Edit// Och wyprzedziłeś mnie! :D Zaraz sprawdzę, lecz wydaje mi sie, że tak próbowałem :) Dzięki! Edit2// Niestety nie działa, a szkoda. Próbowałem tak, ściągnij przykład Tymona zobaczysz na czym to polega :)
  11. Witam! Oto mój problem. Robie właśnie bijatykę i chciałem, aby po wciśnięciu CTRL, zmieniał sie Sprite na np. Ludzik_Attack. Wydaje się proste, ale próbowałem na klockach i w kodzie i nie idzie. Wykorzystałem chodzenie z przykładu Ruch Platformowy, Tymona. Wszystko dobrze, tylko nie wiem jak to zrobić. Tymon wykorzystał tam różne skrypty animacji, a ja sie jeszcze trochę w tym nie łapie. Bardzo proszę o pomoc, co zrobić, aby po wciśnięciu danego klawisza zmieniał się sprite? Oto link do tego przykładu. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Milky!
  12. Witam! Dziś zacząłem dalej tworzyć moją grę, ale pojawił sie problem... Chciałem zrobić nazwę postaci i healthbar podążający za bohaterem (ala RPG). Wiem, że było ale ja w kodzie to normalnie załamka. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Milky!
  13. Ale się zbłaźniłem :) Taka prosta komenda. Dzięki, działa. Temat do zamknięcia.
  14. Witam! Jestem w trakcie tworzenia mojej drugiej gry. Będzie to gra platformowa, lecz nie mogę sobie poradzić z ustawieniem wartości początkowej żyć (serc :P) mojego bohatera. Skorzystałem z darmowego przykładu, ale nie pamiętam już do kogo należał. Chodzi mi o to, że w trakcie gry zamiast pokazywać na początku np. 2 życia, pokazuje -1. Szukałem na forum, nic nie było. Załączam kod. draw_set_alpha(0.5) draw_set_font(font_lives); draw_set_color(c_white); draw_text(view_xview+4,view_yview+17,"Zycia: "+string(lives)); draw_set_alpha(1) Z góry dzięki! Pozdrawiam, Milky!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...