Tytuł: Genesis Defense
Gatunek: Tower Defense
Opis: Jest rok 2010. Świat pogrążony jest w chaosie. Test nowego nanovirusa wymknął się spod kontroli i plaga rozprzestrzeniła się na całej planecie. Większość ludzi uległa transformacji, nieliczni schronili się w bunkrach zaprojektowanych na wypadek, gdyby nanovirus mógłby być zbyt potężny, czemu naukowcy zaprzeczali. W jednej z tych "baz" znalazłeś się właśnie Ty i zostałeś wcielony do specjalnej jednostki Genesis, która musi powstrzymać dalszą zarazę i wyeliminować zagrożenie - mutantów.
W pierwotnym założeniu miałem zamieścić tylko kilka screenów + rzeczy, które zrobiłem/zrobię, ale dosyć szybko udało się ukończyć pierwszą misję, a raczej pokazówkę pt. "Tutorial" (co z tutorialem za dużo wspólnego nie ma). Jest to po prostu kolejna gra z gatunku TD, tylko troszkę bardziej rozbudowana. Planuję zrobić kilka trybów gry, takich jak Survival (przetrwanie), kampanię oraz Submission (np. Zbuduj 15 takich wież, ulepsz to i to itd.). Może jeszcze coś przyjdzie mi do głowy.
Download: https://gmclan.org/up3571_3_Genesis_Defense_v_0_4_.html
Rozmiar pliku: 1,29 MB
Kilka porad dt. gry (jak grać):
* LPM zaznaczasz daną wieżę i po prawej stronie masz czarną strzałeczkę (ulepszanie), maksymalny poziom ulepszenia to 3.
* Kiedy już weźmiesz coś do budowania to pieniądze zostają pobrane, a PPM sprzedajesz to za ? ceny. Tak samo jak zaznaczysz już istniejącą wieżę/pułapkę
PPM sprzedajesz ją za połowę ceny.
* Wieża laserowa jest mocna, jeśli jest na poziomie 2-3, więc jak masz tylko 100$ to lepiej zbuduj coś innego.
* Kolce są bardzo przydatne, ponieważ można je naprawiać trzymając LPM na ich x,y, co jest tańsze niż budowa kolejnych. Są jeszcze lepsze, jeśli umieścimy obok nich spowalniacza.
* Pułapek nie warto ulepszać.
* Życia można kupować klikając na bazę, lecz jest to nieopłacalne.
* Spacja służy jako pauza. (w trakcie pauzy można budować)
ChangeLog:
-----Ver. 0.1-----
* Dodano system budowania.
* Dodano 2 działka, szybkie i rakietowe.
* Dodano pierwszego wroga (porusza się po path).
* Dodano system fal.
* Dodano HUD.
* Dodano przełącznik dźwieku.
* Dodano system szybkości (30/60/90)
-----Ver. 0.2-----
* Dodano działko laserowe.
* Dodano pułapkę "spowalniacz".
* Dodano opisy do wież/pułapek.
* Dodano przycisk "next", aby przyśpieszyć następną falę.
* Dodano system żyć.
-----Ver. 0.3-----
* Dodano informacje o falach
* Dodano pauzę (spacja).
* Dodano pułapkę "kolce".
* Zmieniono kilka grafik.
-----Ver. 0.4-----
* Naprawiono niektóre teksty i ich kolory.
* Naprawiono kilka błędów.
* Dodano kilka efektów.
* Dodano system ulepszeń.
* Dodano pierwszą misję "tutorial" i nowego przeciwnika "boss tutorial"
Co zamierzam zrobić:
* System ulepszeń poza misją (więcej kasy za przeciwników, tańsze wieże itd.)
* Kampanie i przynajmniej 10 misji w niej zawartych (kilka trybów gry dla każdej misji).
* Poziomy trudności.
* Wypełnić rubryczki dla działek, pułapek i barykad.
* System osiągnięć (np. Zabicie pierwszego bossa "First boss killed", przejście kampanii itd.)
To tyle, resztę oceńcie sami, błędy/pomysły zgłaszajcie w tym temacie.
Autorzy:
Programowanie: Morrighan
Fabuła: Morrighan
Grafika: Fallord
Muzyka: findsounds.com (może ktoś byłby chętny ?)
Screeny: