Skocz do zawartości

Morrighan (AoM)

Użytkownicy
  • Postów

    238
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Morrighan (AoM)

  • Urodziny 16.09.1993

O mnie

Osiągnięcia Morrighan (AoM)

Major User

Major User (5/13)

0

Reputacja

  1. Cieszę się, że spodobał Ci się opis mojej gry, tak poza tym coś jeszcze przykuło Twoją uwagę ? Jakieś pomysły, a może znalazłeś błąd w grze ?
  2. Tytuł: Genesis Defense Gatunek: Tower Defense Opis: Jest rok 2010. Świat pogrążony jest w chaosie. Test nowego nanovirusa wymknął się spod kontroli i plaga rozprzestrzeniła się na całej planecie. Większość ludzi uległa transformacji, nieliczni schronili się w bunkrach zaprojektowanych na wypadek, gdyby nanovirus mógłby być zbyt potężny, czemu naukowcy zaprzeczali. W jednej z tych "baz" znalazłeś się właśnie Ty i zostałeś wcielony do specjalnej jednostki Genesis, która musi powstrzymać dalszą zarazę i wyeliminować zagrożenie - mutantów. W pierwotnym założeniu miałem zamieścić tylko kilka screenów + rzeczy, które zrobiłem/zrobię, ale dosyć szybko udało się ukończyć pierwszą misję, a raczej pokazówkę pt. "Tutorial" (co z tutorialem za dużo wspólnego nie ma). Jest to po prostu kolejna gra z gatunku TD, tylko troszkę bardziej rozbudowana. Planuję zrobić kilka trybów gry, takich jak Survival (przetrwanie), kampanię oraz Submission (np. Zbuduj 15 takich wież, ulepsz to i to itd.). Może jeszcze coś przyjdzie mi do głowy. Download: https://gmclan.org/up3571_3_Genesis_Defense_v_0_4_.html Rozmiar pliku: 1,29 MB Kilka porad dt. gry (jak grać): * LPM zaznaczasz daną wieżę i po prawej stronie masz czarną strzałeczkę (ulepszanie), maksymalny poziom ulepszenia to 3. * Kiedy już weźmiesz coś do budowania to pieniądze zostają pobrane, a PPM sprzedajesz to za ? ceny. Tak samo jak zaznaczysz już istniejącą wieżę/pułapkę PPM sprzedajesz ją za połowę ceny. * Wieża laserowa jest mocna, jeśli jest na poziomie 2-3, więc jak masz tylko 100$ to lepiej zbuduj coś innego. * Kolce są bardzo przydatne, ponieważ można je naprawiać trzymając LPM na ich x,y, co jest tańsze niż budowa kolejnych. Są jeszcze lepsze, jeśli umieścimy obok nich spowalniacza. * Pułapek nie warto ulepszać. * Życia można kupować klikając na bazę, lecz jest to nieopłacalne. * Spacja służy jako pauza. (w trakcie pauzy można budować) ChangeLog: -----Ver. 0.1----- * Dodano system budowania. * Dodano 2 działka, szybkie i rakietowe. * Dodano pierwszego wroga (porusza się po path). * Dodano system fal. * Dodano HUD. * Dodano przełącznik dźwieku. * Dodano system szybkości (30/60/90) -----Ver. 0.2----- * Dodano działko laserowe. * Dodano pułapkę "spowalniacz". * Dodano opisy do wież/pułapek. * Dodano przycisk "next", aby przyśpieszyć następną falę. * Dodano system żyć. -----Ver. 0.3----- * Dodano informacje o falach * Dodano pauzę (spacja). * Dodano pułapkę "kolce". * Zmieniono kilka grafik. -----Ver. 0.4----- * Naprawiono niektóre teksty i ich kolory. * Naprawiono kilka błędów. * Dodano kilka efektów. * Dodano system ulepszeń. * Dodano pierwszą misję "tutorial" i nowego przeciwnika "boss tutorial" Co zamierzam zrobić: * System ulepszeń poza misją (więcej kasy za przeciwników, tańsze wieże itd.) * Kampanie i przynajmniej 10 misji w niej zawartych (kilka trybów gry dla każdej misji). * Poziomy trudności. * Wypełnić rubryczki dla działek, pułapek i barykad. * System osiągnięć (np. Zabicie pierwszego bossa "First boss killed", przejście kampanii itd.) To tyle, resztę oceńcie sami, błędy/pomysły zgłaszajcie w tym temacie. Autorzy: Programowanie: Morrighan Fabuła: Morrighan Grafika: Fallord Muzyka: findsounds.com (może ktoś byłby chętny ?) Screeny:
  3. Chętny - wersja podstawowa + Winter Assault.
  4. Morrighan (AoM)

    Nasze strony

    http://d-g-s.pdg.pl/ - taka moja nowiutka stronka.
  5. Nieprawda, bo póki Harv nie napisał, że jest to przerobiony przykład to autorzy wyglądali tak: Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: brak Grafika: Ja Muzyka: Ja
  6. Tak jak napisał Harv, to przerobiony przykład, dokładnie ten: https://gmclan.org/up3571_11_boom.html Silnik mmo również jest przerobiony, tylko nie mogę sobie przypomnieć gdzie ten przykład mmo widziałem... 1/5.
  7. Wszystkiego najlepszego! =D

  8. Ja teraz w 3 gim zaczynam chodzić na spotkania do bierzmowania, wszystko, tylko nie to.
  9. No niby fajne, grafika może być i całkiem przyjemna, ale każda Twoja gra opiera się na tym samym... 3/5.
  10. Nie tylko nie kulki! Mogą być kwadraty, trójkąty, czy prostokąty, ale nie kulki! Myślę, że jest to najgorsza gra jaka kiedykolwiek została wrzucona na GMC. Grafika beznadziejna - porażka. Muzyka też beznadziejna. Gra w ogóle nie grywalna i brzydka! 1/5.
  11. Na cholerę ta instalacja?? Myślałem, że po zainstalowaniu i ładnej ikonie zagram w coś naprawdę dobrego, a tu co? Klęska... Grafika nie Twoja, muzyka też nie, a jaka tu jest fabuła? Przypomniałeś mi pierwszą grę jaką zrobiłem tuż po pierwszym dniu pracy z GM... 1/5 niestety, i nie pisz następnym razem w podtemacie, że to Twoja pierwsza gra, bo Cię jeszcze bardziej zmieszają z błotem. P.S. nie, żebym był uszczypliwy, ale naprawdę fajne nazwisko.
  12. Masz coś do Paint'a? Gra beznadziejna, grafika robiona w 3 minuty, wszystko "nie równe" i jak skoczysz od góry na "diabełka" to życie odbiera. Jak to przejść jak tylko 5 żyć i tyle "diabełków" ? 1/5.
  13. czytać nie umiesz: - nie można zmieniać broni, a jak podniosę np. łuk to nawet nie ma go jak założyć. - nie ma żadnego ekwipunku, a co w RPG jest podstawą. - jak wchodzisz do pomieszczeń to postać się ciągle zacina i za nic nie da się wejść. - mięso powinno się dać gdzieś zabrać, a nie "masz pełną energię" i leży dalej. - wrogowie ciągle się przycinają. - pełno obrażeń znikąd, np. jeden wróg atakuje mnie 3 razy w ciągu sekundy. To chyba tyle, a tak jak powiedział M@ti002, nie jest to gra komercyjna i mogę ją wystawiać gdzie chcę, przecież jej nie dekompilowałem, chociaż i tak 90% to przykład Psichixa. P.S. alt'a to już nie łaska wciskać przy pisaniu?? Jeszcze te błędy w pisowni...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...