Skocz do zawartości

yessus

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia yessus

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Po pierwsze nie wykorzystałem szablonu, po drugie zagraj zanim się wypowiesz, gra jest krótka więc to nie problem... a screena umieściłem.
  2. W grze wykorzystałem teksturę clowna z jednego przykładu dla początkujących z tego co pamiętam + jakieś tam foty z neta.. reszta moja, muzyczkę zrobiłem na FL'u. Gra głupia, bez fabuły:D Opis będzie w menu. Jest 5 poziomów + BOSS. Piszcie ile udało wam się punktów natrzaskać. Pozdrawiam. LINK DO GRY!!! Proszę SCREEN
  3. Jak zrobić muzykę w tle tak, aby inne dźwięki poszczególnych wydarzeń (np. dźwięk strzału, wybuchu itp) jej nie wyłączały?
  4. nooo tera trybi^^ wielkie dzięki! Jeszcze jedno pytanko.. Jak zrobić żeby statek nie wylatywał poza widoczny obszar?
  5. w object following mam wrzucić objekt w który daje ten kod tak? też nie działa...
  6. czy mógłbyś mi to łopatologicznie wyjaśnić, bo nie kumam^^
  7. albo coś nie tak zrobiłem albo znów źle się wysłowiłem, ten ekran sam ma się przemieszczać w dół, niezależnie od tego co robię...
  8. Nie o to mi chodzi. W przykładzie który podałeś room jest mały, a stateczek rozwala asteroidy czy cuś.. ROOM jest STATYCZNY. Mi chodzi o to żeby moja plansza się przemieszczała... no nie wiem jak to zobrazować. Masz wielki room, przeogromny level (np. 800x5000), zakres widoczności powiedzmy 800x600 i powoli przesuwa ci się ekran w dół odsłaniając resztę. Jak to zrobić, bo nie mam pomysłu?:/ patent z Tile Vert nie działa...
  9. Cześć, robie powiedzmy kosmo strzelankę, latam sobie stateczkiem i pruję we wszystko co się rusza. Problem jest następujący. Chcę aby moja plansza, mój room powoli przesuwał się w dół. Mam nadzieję, że wiecie o to chodzi, chyba każdy grał w tego typu strzelanki. Gdzie to ustawić bądź jakiego użyć do tego skryptu. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...